Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zou het een idee zijn om visitekaartjes te (laten) maken met aan de ene kant in het Nederlands wat informatie over nat scheren met deze website en aan de andere kant dit in het Engels.

Dit kan dan uitgedeeld worden aan geïnteresseerden.

Zomaar een idee wat vandaag bij mij opborrelde.

Posted

Ik heb op mijn visitekaartje een link gezet naar mijn website waar allerlei links naar alles wat met scheren te maken heeft te vinden is inclusief dit forum, misschien 1 op 200 mensen heeft daar al iets mee gedaan.

Posted

Wel eens gezien hoevaak shasoc op Google boven komt drijven als je iets over scheren zoekt? Kaartjes ga ik niet weggeven.

Posted

Ik zou het zelf nogal raar vinden om rond te lopen met visitekaartjes waar informatie over scheren op staat. Dat is voor de meeste mannen hetzelfde als een folder over teennagels knippen denk ik.

Posted

Ik heb natuurlijk mijn eigen visitekaartjes en wij ontvangen er ook heel veel. Ik moet zeggen dat het meeste in een hoekje verdwijnt aka prullenbak en verwacht dat het zelfde gebeurt met mijn kaartjes.

Verder is er natuurlijk niks mis met opborrelende ideeën.