Robert79 Posted January 24, 2016 Posted January 24, 2016 Ik kwam op deze zeep tegen. WoW een prijs voor zo' n zeep. Hier zit vas ook ergens goud in ofzo Hebben jullie ervaring met een van deze zepen ? en is het z'n prijs een beetje waard ?
efsk Posted January 24, 2016 Posted January 24, 2016 Ik gebruik niet anders. Klop er dagelijks een bakkie of acht schuim mee, gewoon omdat het kan. En omdat zo'n halfvol kommetje ook maar niks is tieft ik die altijd weg, bestel gewoon een nieuwe.
Robert79 Posted January 24, 2016 Author Posted January 24, 2016 Die Houten kom waar die zeep in zit kan je inderdaad weg tiefen wanneer je zeep helemaal op is. Want die kom ziet er niet uit en van Refill hebben ze bij Creed nog nooit gehoord. Dus koop maar een nieuw kommetje zeep voor maar 112 eurootjes.
Barbiere di Figaro Posted January 24, 2016 Posted January 24, 2016 Wel een mooie functie dat de prijs pas zichtbaar wordt als je over het product beweegt. Zeker hier, dan word je wat geleidelijker geconfronteerd.
Snuff Posted January 24, 2016 Posted January 24, 2016 De geur was (volgens mijn vrouwtje) prettig, de rest zoals schuim en nagevoel is zeker niks echt speciaals in verhouding tot zepen uit €20-30 aanbod, althans naar mijn bescheiden mening.
marco Posted January 24, 2016 Posted January 24, 2016 Maar de navulling daarvan is wel betaalbaar. Het is de houten kom die het zo onmeunig duur maakt.
Robert79 Posted January 24, 2016 Author Posted January 24, 2016 Ik heb van Creed geen navulling gezien, maar wel een losse zeep van € 45 maar die is voor onder de douche.
marco Posted January 24, 2016 Posted January 24, 2016 Ik had het nu over de acca kappa waar Harrie naar verwees.
talibeard Posted January 24, 2016 Posted January 24, 2016 Maar de navulling daarvan is wel betaalbaar. Het is de houten kom die het zo onmeunig duur maakt. Klopt maar desalniettemin is het net als de Creed een houteren bakkie met een stukkie zeep voor nog net effe wat meer geld. Die Acca Kappa hoef je voor het scheren echt niet te doen schijnbaar.
Robert79 Posted January 25, 2016 Author Posted January 25, 2016 Blijkbaar is er een markt voor, maar ik vraag me af wat voor lui er zoveel geld over heeft voor een bakkie zeep. Misschien mensen van het 'Koninklijke Huis' ofzo. Ik zelf zou niet eens aan een ander durven te vertellen, dat ik er zoveel geld voor betaald zou hebben.Anders zouden ze me opsluiten, denk ik.
talibeard Posted January 25, 2016 Posted January 25, 2016 Ik vraag me ook af waar ze op mikken. Op oud geld waarschijnlijk niet want die zijn nooit rijk geworden door belachelijk dure dingen te kopen. Nieuw geld dus of nog waarschijnlijker, mensen die willen pretenderen veel geld te hebben.....
Robert79 Posted January 26, 2016 Author Posted January 26, 2016 Ik had eigenlijk nog nooit van dit merk gehoord ofzo. Ik was toevallig afgelopen zaterdag een dagje uit in den Haag, waar ik bij een drogist binnen stond te kijken naar scheerspullen. Ik raakte daar toevallig met iemand daar in een prettig gesprek over van alles en nog wat en die persoon vertelde mij over dit merk.Omdat ik het juist niet kende raakte ik geïnteresseerd en na wat zoeken op Google kwam ik op die site. Tot dat ik die prijs zag natuurlijk. Aan reclame of iets dergelijks doen ze niets, ik vraag me dan ook serieus af hoeveel er van verkocht wordt wanneer het om dit soort bedragen gaat.
efsk Posted January 26, 2016 Posted January 26, 2016 Lees de geschiedenis, die ze op de site hebben staan. Ze leveren al 250 jaar aan royalty, en anderen die het kunnen betalen.
Robert79 Posted January 26, 2016 Author Posted January 26, 2016 Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in.Blijkbaar hebben ze dan een hoop royals en consorten die niet weten wat ze met hun geld moeten doen.
talibeard Posted January 26, 2016 Posted January 26, 2016 Ach, is toch allemaal betrekkelijk; de Indiër die blij is dat-ie zijn Godrej weer kan betalen lacht zich ook een kriek om wat wij voor een DRH of TFS neertellen. Alles is relatief.
marco Posted January 26, 2016 Posted January 26, 2016 Natuurlijk lacht hij daarom, behalve de geur is een Godrej shaving round echt een goed zeepje. En dat voor veel minder geld. Toegegeven, het is echt geen Harris, maar zeker een bovengemiddeld product.
KugelFanger Posted January 27, 2016 Posted January 27, 2016 Natuurlijk lacht hij daarom, behalve de geur is een Godrej shaving round echt een goed zeepje. En dat voor veel minder geld. Toegegeven, het is echt geen Harris, maar zeker een bovengemiddeld product. Die godrej shaving rounds hoe zou je die beschrijven marco Lijkt godrej op die creed zepen??
marco Posted January 27, 2016 Posted January 27, 2016 Een klein, blauw, rond, plat zeepje dat in een klein, rond, wit met blauw, plat doosje zit. Kwalitatief gezien een goede scheerzeep, maar heeft de geur van een goedkoop, oud hotelzeepje. Sterker nog, volgend Harrie van de mesjes ruikt het naar een toilet dat is schoongemaakt, maar dan net niet goed genoeg. Kost ook bijna niks, dat scheelt dan wel weer.
marco Posted January 27, 2016 Posted January 27, 2016 En creed ken ik niet, ik behoor helaas niet tot de rijken der Lage Landen.
KugelFanger Posted January 27, 2016 Posted January 27, 2016 En creed ken ik niet, ik behoor helaas niet tot de rijken der Lage Landen. Ik ook niet. Ook al had ik geld, had ik nog niet zoveel geld uit gegeven aan creed
Recommended Posts