Robin Posted January 23, 2016 Posted January 23, 2016 Heeft er iemand tips ivm een ultrasoonreiniger? Type , goed , niet goed , .....nutteloos Is om krabbers en open messen te reinigen.
efsk Posted January 23, 2016 Posted January 23, 2016 Open messen alleen het staal, niet de scales. Krabbers gaan er bij mij allemaal in. Je kunt de speciale vloeistof erbij nemen, ik heb gelezen dat dat het effect vergroot, maar ik doe lauwwarm water met een scheutjes afwasmiddel. Werkt ook prima. Kijk effe bij Conrad. Rond de drie tientjes heb je een model wat voldoet. Let op de frequentie: hoger is beter.
Snuff Posted January 23, 2016 Posted January 23, 2016 Even terugzoeken op het forum, is een heel draadje over geweest.
KugelFanger Posted January 23, 2016 Posted January 23, 2016 1 tip. Niet die van lidl of aldi kopen die zijn ruk
Snuff Posted January 24, 2016 Posted January 24, 2016 Toen ik op aangeven van enkele mensen hier overging tot aankoop was ik prettig verrast met het resultaat, gebruik hem nog vaak, maakt m'n scheergerief toch echt properder dan ik het op enige andere manier kan bereiken.
otlvanrooij Posted January 24, 2016 Posted January 24, 2016 Iedere opticien in nederland en omstreken kan je informeren over de verschillende ultrasoons. Kies er een die op het lichtnet werkt en niet op batterijen. Wat betreft speciale vloeistof: water met andy werkt het makkelijkste, je hebt geen speciale vloeistof nodig. Zelfs alleen met water doet de ultrasoon zijn werk. Frequenties? ze zouden 37 of 42kHz moeten zijn. Wijzelf gebruiken een professionele die op 37 kHz draait en dat gaat al 28 jaar prima zonder reparaties.
Recommended Posts