Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Als beginnend DE scheerder toch al wat krabbertjes verzameld. Zocht een mooi plekje en met wat snijden en hobby werk hebben ze een plek gekregen...d65dbda4481348a969a89692797557a2.jpg

Kastje komt dus van Ikea zoals titel al verklapt.

Edited by Guest
Posted

Het is een badkamer kastje. Heb er ook 2 in blauw en heb in deze witte het "plankje" van de blauwe gedaan. Hierin zitten al 4 gaten/sleuven voor tandenborstels. Dus beetje uitfrezen en beetje snijden met een Stanley mes en er passen krabbers in. Ook ruimte nog voor zepen ed.

Posted

ja daar kom ik weer hoor :lol::lol::lol:

Wat een lelijk ding OMG dat wil je toch niet in je badkamer hebben hangen ??

Misschien dat je blauwe een luxere uitstraling hebben maar ik zou in het geval wit Ikea kastje toch echt mijn krabbers ergens in een la gestopt hebben en dan maar niets ophangen.

Posted

Je moet doen wat je zelf graag wil maar ik schaar me achter Silly, komt misschien ook omdat het ontzettend op een munitiekist lijkt.

Posted

Tof gedaan! Wel spijtig dat het plankje eronder zo dicht tegen de krabbers komt, dat belet een beetje de verdere uitbreiding van je collectie. Maarja, die plaats kan je dan voor je zeepjes en aftershave gebruiken ;)

Posted

Leuk al die reacties, hier nog een plaatje met totaal overzicht. Ik ben er iig blij mee, kan nu veel opbergen en mijn bescheiden voorraad krabbers (vijfde is onderweg) netjes ophangen...bec99a0e74c3cc56f11922caf8e9274c.jpg5ddc0a118287b866ed0c4b9c0a6b2173.jpg

Posted

Ik zal het doorgeven aan IKEA; ik zit er nu toch :P

Edit: vind je het goed wanneer ik je oplossing laat zien aan een van de designers?

Posted
Haha tuurlijk

Ik kan je natuurlijk niet beloven dat je (of ik) er ooit iets op terug hoort, en ik vrees dat je royalties helemaal kunt vergeten ;)