Jan Zoethout Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Een Spaanse kennis van mij vroeg me waar hij houten krabberhandgreepjes kan kopen. Ikzelf heb geen idee - wie wel ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Link naar de shop: Handvaatjes Hi Jan, Momenteel weet ik maar eentje die echt kwaliteit verkoop en dat is Robert Quinn in de US. Nadeel is dat hij niet wil verzenden met verminderde waarde aanduiding, eventueel te omzeilen met een omleid adres zoals Richard ook doet. Heb op al mijn krabbertjes handvaatjes zitten van hem, vind ze zelf heel prettig. Let wel er zijn twee maten, korte en lange. 45gr - 98mm 40gr - 83mm Verder zou ik momenteel niet weten wie iets in hout aanbied dat de moeite waard is, enkele mensen zijn ermee gestopt of overleden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Zoethout Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Dank je wel, Ron - ik zal deze informatie doorgeven. En wacht verder af wat dit draadje nog meer zal opleveren ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Misschien kan je Henk van de scheerkraam vragen of hij iets kan maken? Hij maakt ook mooie handvatten voor kwasten, misschien kan hij ook mooie handvatjes voor krabbers draaien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Een Spaanse kennis van mij Meneer Ssseyguss? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Zoethout Posted January 21, 2016 Author Share Posted January 21, 2016 Er zijn twee meneren Seygus: Sefi (bij/roep naam voor Jose) en (y in 't Spaans) Gustavo Sefi y Gustavo == Seygus En ja - de vraag komt van Gustavo ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowmiss Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 En zij zijn broers, of vader/zoon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Zoethout Posted January 21, 2016 Author Share Posted January 21, 2016 Zij zijn zwagers (schoonbroers, in 't Vlaams). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts