Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kreeg ik van de week toch even een leuk kadootje: twee onaangebroken pakjes scheermesjes uit Nederland.

Van Amefa nog wel, en ik wist niet dat die ooit iets op dit gebied gedaan hadden.

a5fc3e290a82d9ad5833928abe78dfb4.jpg

7a2d8c09ef5966be4c4ed1e14fcd307e.jpg

Weet iemand iets van deze mesjes?

Posted

Die deluxe heb ik ook liggen. Volgens mij waren die een beetje trekkerig, maar ik zal het binnenkort weer eens proberen.

• 2 weeks later...
Posted

De reviews zijn nog niet denderend hoor ik van de eigenaar en nu ook van Marco.

Toch maar lekker in het cellofaan laten en als curiositeit bewaren dan?

Posted

Daar heb ik er ook nog wat van liggen. Niet van plan al die prehistorische de-mesjes die ik heb te gaan proberen, maar als ze niet roesten dan is het misschien best leuk voor de liefhebber.

Posted

Vaak is het probleem niet zozeer dat ze echt minder scherp geworden zijn maar dat het mesjes uit het pre-PTFE tijdperk zijn en dat voelt voor onze verwende en gepamperde velletjes best wel 'een beetje trekkerig'.

Beetje vent jast daar gewoon zijn stoppels mee af natuurlijk maar als je een watje bent mag je ze altijd nog naar mij sturen..... :mrgreen: