b4men.nl Posted August 10, 2013 Posted August 10, 2013 Hoi beste scheerders, Ik ben Jan Willem Huffmeijer 16 herenkapper/barbier en sinds kort trotse eigenaar van www.b4men.nl het online platform voor de moderne man. Een site die gaat over scheren, barbering, parfum en huidverzorging. Ik hoop op dit forum een iets voor jullie te kunnen betekenen. Met tips en adviezen en natuurlijk kijk in ook graag naar de vragen die jullie bezig houden.
talibeard Posted August 10, 2013 Posted August 10, 2013 Welkom Jan Willem en veel plezier hier. Ik heb je site net eens bekeken en die ziet er netjes uit hoewel verder niet echt mijn ding. Succes ermee!
Nix13 Posted August 10, 2013 Posted August 10, 2013 Welkom hier Jan Willem. Leuke site al kan ik het niet echt ergens plaatsen.
Barbiere di Figaro Posted August 10, 2013 Posted August 10, 2013 Hoi Jan Willem! Welkom hier! Leuke site, allleen het navigeren via de pulldownmenu's werkte bij mij wat minder. Net of het heel precies komt hoe je naar beneden navigeert, als je begrijpt wat ik bedoel. Succes! Edit: Ik lees iets verder dat je het hebt over "stoppen met scheren". Da's dan een wat minder goed advies.....
Snuff Posted August 10, 2013 Posted August 10, 2013 Welkom Jan, Heb je site bezocht maar kan het eveneens niet echt plaatsen. Wist je trouwens dat er een barbiers/kappers museum is waar ik woon (Roeselare, Belgie) http://www.focus-wtv.tv/video/nagelnieuw-kappersmuseum-roeselare
Frans Posted August 16, 2013 Posted August 16, 2013 Hallo Jan Willem, Welkom op het forum. Heb al op je site gekeken. Ziet er verzorgd en gaaf uit. A. di Parma is een van mijn absolute favorieten samen met Hermes. Echt een unieke geurenlijn die niet met iets anders is te vergelijken!
Recommended Posts