Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hi shavers,

Ik bestel normaliter zoveel mogelijk bij onze vrienden van BdF, maar ik heb twee artikelen die ik niet uit mn hoofd krijg en heel graag aan de groeiende verzameling wil toevoegen. De ATT S1 en een Whipped dog syntheet. Is er een online shop die beide heeft? Heb internet al afgestruind, maar kan de shop niet vinden. Voor de ATT S1 kom ik bij BullGoose uit...

tips zijn welkom...

Posted

ATT S1 kan je bij G&C kopen.

Posted

ATT is in de VS wat voordeliger maar als je pech hebt, moet je nog invoerkosten betalen als de douane je pakketje eruit vist. Bij Executive Shaving uit het VK kom je rond de €220 uit incl. verzending...

Posted

Ik kocht die van mij ook bij gifts and care

Maar die zouden blijkbaar ook verdeeld worden via Polen en daar zouden de verzendingskosten wel lager zij, ik heb er wel geen ervaring mee.

Posted
ATT is in de VS wat voordeliger maar als je pech hebt, moet je nog invoerkosten betalen als de douane je pakketje eruit vist. Bij Executive Shaving uit het VK kom je rond de €220 uit incl. verzending...

Bij alles boven de €22 ex verzendkosten betaal je helaas inklaringskosten en btw over het gehele bedrag. Als je een ATT hier in Europa bestelt betaal je ongeveer evenveel alleen je hoeft minder lang te wachten.

Posted

Als je wat geduld hebt en wat rond shopt op andere Europese fora, die zijn er voldoende, kom je redelijk vlot aan een betaalbaar exemplaar. Ik was voor €180 inclusief verzending klaar met een complete set S1 en S2 2015 in originele verpakkingen. Die is iets doorontwikkeld t.o.v. de 2014, hetgeen niet altijd betekent beter, maar dat weet ik niet, omdat ik daar geen ervaring mee heb. Hoef dat eigenlijk ook niet uit te zoeken, want voorlopig ben ik even tevreden.

Posted