Jump to content

Simpson brengt ook krabbers op de markt

Snuff

Recommended Posts

Lijkt sterk op wat D.R.Harris uitbrengt en dat zijn EJ-krabbers. Dat verwacht ik hier ook aangezien Simpson (min of meer) Engels is. Greepjes zien er aardig uit maar een EJ kop hoef ik niet zo nodig. Ze zullen wel niet los op de markt komen denk ik.....

Ik verwacht in ieder geval prijzen van tussen de €70-100.

Edited by Guest

Het zou niet slim zijn van Simpson, om dergelijke op andere bekende krabbers gelijkende modellen tegen een (te) hoge prijs te gaan aanbieden. Het zou m.i. afbreuk doen aan de prijsstelling van de kwasten.

Die zijn ook te hoog geprijst. ;)

Veel te hoog zelfs. Als je een goeie hebt heb je ook echt een goeie maar het aantal krakkemikkige schuimmakers die dit merk soms op de markt gooit .......

Dan heb ik het over het duurdere segment van hun borstels. Ik ken aardig wat mensen die van een bepaald type 3, 4 of zelfs meer exemplaren gekocht hebben, de beste houden en de rest terug op de markt gooien. UEKAZ

Mwah, ziet er uit als eenheidsworst tegen waarschijnlijk een stevige prijs. Als ze nou hun best hadden gedaan om met een unieke kop voor de dag te komen, was het een ander verhaal geweest. Dit lijkt me een gemiste kans.