Robin Posted January 12, 2016 Posted January 12, 2016 [*]hallo ik ben robin uit zelzate (Belgie) Sinds een maand of 2 begonnen met het scheren met een complete set met safety razor van muhle en met de produkten van proraso . Voorlopig scheer ik alleen mijn halsstreek en mijn wangen wat bij omdat ik een baardje laat staan . Ook heb ik een paar open messen gekregen en gekocht die ik wil opknappen . Om die reden ben ik ook op dit forum terecht gekomen . Als ik de draadjes zo zie in de doehetzelf reeks dan krijg ik alleen al zin om te starten . Hout , polierschijven , schuurbanden en pinnetjes zijn besteld dus nog eventjes wachten en ik kan starten . Groeten Robin
Hanskoning Posted January 12, 2016 Posted January 12, 2016 Welkom hier, maar waarom koop je krabbers zoals wij ze noemen en open messen als je een baard laat staan Dat staat op dit forum gelijk aan vloeken in een bedehuis of Engelse termen bezigen
Robin Posted January 12, 2016 Author Posted January 12, 2016 Omdat ik zonder baard zoals ze in belgie zeggen " een kinder muile" heb . Maar ik scheer me wel graag
Snuff Posted January 12, 2016 Posted January 12, 2016 Omdat ik zonder baard zoals ze in belgie zeggen " een kinder muile" heb .Maar ik scheer me wel graag Welkom op het forum landgenoot. Een mogelijke oplossing is baard eraf en dan met het open scheermes iets meer duwen als gewenst, heb je een aantal flinke littekens en geen kinder muile meer Veel plezier met het restaureren straks.
Harkos Posted January 12, 2016 Posted January 12, 2016 Welkom en veel plezier aan deze ontluikende hobby.
Nienke Posted January 14, 2016 Posted January 14, 2016 welkom. Heel veel scheer en knutsel plezier. Hopelijk maak je wat moois van de openmessen
Recommended Posts