Jump to content

Aanmelden op het Forum, accountbevestiging.

Recommended Posts

Posted

Ik kreeg gisteren dit bericht van een bekende van me:

Kan iemand me hiermee behulpzaam zijn

Ik heb me op jou aanraden aangemeld bij het shaving society forum.

Ik krijg alleen geen mail om mijn account te bevestigen, tussen de faq staat dat ik dan contact op moet nemen met de forumbeheerder.

Ik kan alleen geen manier vinden om in contact te komen met de beheerder, heb jij hier toevallig contactgegevens van ?

Posted
Spam bak nakijken.. wie weet zit de mail daar in. Of nog eens opnieuw aanmelden?

Dank je Rolf, zal hem dit adviseren

Posted

Hoi Tony, ik herken wat je schetst. Mij is hetzelfde deze week overkomen en ontving geen activatiemail na registratie. Ook de spam folder bleef leeg. Ik heb via via een mail kunnen sturen naar Marcel en hij heeft de activatie geregeld. Ik kan derhalve vandaag inloggen :-) Misschien kun je een pb sturen aan Marcel of misschien leest hij dit draadje? Lijkt er op dat meer mensen er last van hebben.

Posted

De mail van het forum verdwijnt inderdaad. Het is nu de derde dag dat ik geen mail krijg dat ik een PM ontvangen heb. In mijn voorkeuren, zo heb ik juist weer even gecontroleerd, staat dit wel aangevinkt en voorheen kreeg ik die ook.

Posted

Dat tijdstippen-probleem heb ik niet.

Maar inderdaad: als nu nieuwe leden niet aan kunnen melden omdat de mails niet worden verzonden, en bovendien mensen minder komen kijken omdat het onhandelbaar traag is bij vlagen, dan verwacht ik wel iets meer response dan tot nu gezien.

Posted

Het probleem van Joules was snel opgelost door zijn account te activeren en dus de activeringsmail te omzeilen.

Een goede zaak Is het natuurlijk niet dat mails niet aankomen of wellicht helemaal niet verzonden worden. Misschien Is de mailqueue op de server vol of is er een ander probleem. Alleen Emiel kan dit soort zaken oplossen of aankaarten bij de hoster, ik en de andere moderators kunnen alleen bij de backend van het forum zelf, we hebben geen toegang tot de hosting op wat voor wijze dan dan ook.

Posted

Bij mij staat ook alles op 1970. Dacht dat het een bug van tapatalk was, maar dat is dus niet zo begrijp ik.

Posted

Poep! Via Facebook ook al een verzoek tot activatie omdat er geen activatiemails binnenkomen. Daar word ik niet vrolijk van

Posted

Als Tony zou mij per PM wat details kan geven, dan kan ik wellicht die persoon ook nog toegang geven, ik zou het bijna vergeten, sorry. Mailadres en gebruikersnaam zijn voldoende.

Posted

Ik ben er weer, overigens heeft elke admin even veel rechten als mij op het forum :)

Alleen de backend niet, maar ik vermoed dat het daar niet ligt aangezien phpbb zelf als mailhost speelt bij het uitsturen van mail.

Posted

Word naar gekeken, SMTP gebruik wil niet op het moment omdat de hosting SMTP server blijkbaar niets accepteert van PHPbb (staat nu een ticket voor open) en de php mail functie loopt te kloten, maar geen idee waarom omdat ik de php root logs niet kan zien. Word ook naar gekeken.

Posted
Heeft de hoster lopen modderen met de serverconfiguratie?

Eventueel wel ja, de php mail functie lijkt niet te werken / te haperen, en smtp als alternatief gaat niet door de smtp config van hun zelf.

Posted
Als Tony zou mij per PM wat details kan geven, dan kan ik wellicht die persoon ook nog toegang geven, ik zou het bijna vergeten, sorry. Mailadres en gebruikersnaam zijn voldoende.

Is inmiddels gebeurd.