Barbiere di Figaro Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Ff reminder Graag later post weer weg als dat mogelijk is, mods. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragnar Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 goed dat je het zegt was het helemaal vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nix13 Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Bijna vergeten. Thanx En dat terwijl ik het vorige week nog gepost had. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brackpc Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Zit op werk, kijk het wel op uitzending gemist Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Zit nu te kijken. Leuke aflevering. Ben erg bij met m'n safety razor. 4,50 voor een *piep* Fusion? No way Wel opvallend Dat Gilette wordt weg gepiept en Wilkinson niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoubleB Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Bevestigd wat we eigenlijk al lang wisten Denk overigens dat Gillette geen medewerking wilde verlenen, omdat ze niet zo positief uit het verhaal komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted August 8, 2013 Author Share Posted August 8, 2013 Denk dat de aftershave van Jan Heideman "stevig" aankwam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoubleB Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Denk dat de aftershave van Jan Heideman "stevig" aankwam. Dat idee had ik ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Erg grappig ja, hij schoor trouwens met een shavette of niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 ja klopt en ik vond het nieteens heel netjes gedaan, die scheerbeurt van m. Kon netter. Lather zag er droog en dunnetjes uit, scheerresultaat zag er ook niet al te netjes uit. Kon allemaal beter vond ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Wel jammer dat DE scheren niet verder kwam dan bij de vergelijking van de staalprijs, waarbij er een Personna mesje werd gewogen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Net gekeken via Uitzending Gemist http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1359442 Ik zat ook al te kijken naar die shavette. Had daar een straight verwacht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoubleB Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Wegens hygienische redenen mogen straights niet meer gebruikt worden in salons. Wss waren ze bang een hoop commentaar en wijzende vingertjes te krijgen als ze een echte straight hadden gebruikt op tv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Bij Schorem gebruiken ze bij mijn weten altijd een Feather AC straight. Ook hygienisch, maar ook scherper en duurder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
donnie Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 We scheren per jaar 2,5 km haar, hahaha, dat is pas een weetje waar je wat aan hebt hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Bij Schorem gebruiken ze bij mijn weten altijd een Feather AC straight. Ook hygienisch, maar ook scherper en duurder. Laatste keer dat ik over ze hoorde gebruikten ze blijkbaar ook een shavette ... maar ik kan het mis hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shave and More Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Feather AC DX is eigenlijk ook een heel luxe shavette. Is geen echte straight, gezien je ook hiervan de mesjes verwisselt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaggy Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Wegens hygienische redenen mogen straights niet meer gebruikt worden in salons. Wss waren ze bang een hoop commentaar en wijzende vingertjes te krijgen als ze een echte straight hadden gebruikt op tv. Snap niet waarom niet. Koop een autoclaaf en klaar is klara, net zoals een tandarts, piercingstudio , ziekenhuis etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
donnie Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Die barbier gebruikt wel aardig wat van die eau de cologne zeg? Ik heb zelf aleen maar aftershave dus weet niet of dit in verhouding is maar ik vond het nogal veel, jullie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
donnie Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 hierbij nog de link van de barbier uit de aflevering met tips: http://derekenkamer.kro.nl/seizoenen/seizoen_4_2013/afleveringen/08-08-2013/fotoalbums/de_tips Link to comment Share on other sites More sharing options...
-ko- Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 Net even uitzending gemist erbij gepakt. Vond het intressant. Logisch dat ze op de cartridges in gingen. Programma concept is volgens mij ook niet om alternatieven uit te dragen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 Wel jammer dat DE scheren niet verder kwam dan bij de vergelijking van de staalprijs, waarbij er een Personna mesje werd gewogen. En die staalprijs was ook behoorlijk natte vinger werk. Als je uitgaat van €0,65 als normale prijs voor één DE-mesje komen die kosten voor een Fusion cartridge nog veel en veel te hoog uit. Via B&B heb ik eens een linkje gezien waarin stond dat de werkelijke maakprijs van die cartridges rond de 7 dollarcent ligt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nix13 Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 Mooi antwoord van de rekenkamer op die vraag onder in beeld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 Het meeste geld gaat bij Gillette naar mijn idee op aan marketing. En patenten, daar zijn ze vanaf het begin, ruim 100 jaar geleden, al erg voortvarend mee geweest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoubleB Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 Wegens hygienische redenen mogen straights niet meer gebruikt worden in salons. Wss waren ze bang een hoop commentaar en wijzende vingertjes te krijgen als ze een echte straight hadden gebruikt op tv. Snap niet waarom niet. Koop een autoclaaf en klaar is klara, net zoals een tandarts, piercingstudio , ziekenhuis etc. Dat raad ik je niet aan met een straight, dan kun je er elke keer nieuwe scales opzetten Barbicide zou echter een prima idee zijn. Denk echter niet dat wij het verschil gaan maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts