Robert79 Posted January 7, 2016 Posted January 7, 2016 Al een paar dagen probeer ik bij deze en bij jullie bekende verkoper op de site te komen, maar ...is ie verdwenen ?
efsk Posted January 7, 2016 Posted January 7, 2016 Neen. http://connaughtshaving.com/ doet het op dit moment uitstekend.
Robert79 Posted January 7, 2016 Author Posted January 7, 2016 Dit vind ik raar want ik klik op jouw linkje en ik stuit weer op een Red Hat enterprise pagina, wat ik al zo'n drie dagen heb.
Hanskoning Posted January 7, 2016 Posted January 7, 2016 Zo is me dat schrikken maar gelukkig alles werkt nog.
rust Posted January 7, 2016 Posted January 7, 2016 Robert, surf je vanop je werk of thuis? Het klinkt alsof het bij jou op het netwerk onderschept wordt.
KugelFanger Posted January 7, 2016 Posted January 7, 2016 Probeer is via proxy (hidemyass ff zoeken op google) red hat enterprise is volgensmij linux, ik vermoed een block door iets (mischien wil je wederhelft dat je niks meer besteld ) Trouwens ff dingtje voor mensen die het nog niet wisten connaughtshaving doet ook op ebay zaken, volgensmij overschot ofzo want er zijn (sommige) dingen een stuk goedkoper.
marco Posted January 7, 2016 Posted January 7, 2016 Als we zouden gaan mierenneuken zouden we natuurlijk vertellen dat Red Hat niet Linux is, maar een besturingssysteem, of eigenlijk zelfs een distributie, welke de Linux kernel gebruikt plus elementen van GNU (hoewel ik me nu afvraag hoeveel er nog echt van GNU afkomstig is, ze blijven veranderen met van alles). En dan nog wat andere software enzo. Maar we gaan natuurlijk niet mierenneuken
efsk Posted January 7, 2016 Posted January 7, 2016 Roberts probleem wordt niet door wat voor besturingssysteem dan ook veroorzaakt. Er is, ten tijde dat hij voor het eerst probeerde, een hik geweest op zn route naar connaught waarop hij een errorpagina kreeg. Nu heeft Robert te maken met een te aggressief cachende proxy die precies dat blijft herhalen. Leeg de cache van je browser en probeer het nog eens. Kijk of je een proxy hebt ingesteld en probeer het eens zonder.
Hanskoning Posted January 7, 2016 Posted January 7, 2016 Waar hebben jullie het in "iemands naam uit de bijbel" over, meld ik me aan op een scheerforum waar we alleen Nederlans zouden schrijven wel dat lukt dan nog wel dat geef ik toe alleen dit soort woorden zijn voor mij gelijk aan herbreeuws, chinees en dan dus de Mandarin variant en zo nog wat meer exoten. Jonge jongens realiseer je nu eens dat er hier ouderen onder ons zijn die opgegegroeid zijn met de bakkelieten uitvoering van de spreekhoorn, porseleinen stoppen en nog kolen uit de kit schepten Wat verlang je dan naar de eenvoud van de boealisvhe (of zoiets) algebra van Richard alleen maar ja of nee of toch tenzij
Robert79 Posted January 7, 2016 Author Posted January 7, 2016 Hallo mensen. Bedankt voor jullie hulp maar ik heb mn router al gereset en verschillende browsers geprobeerd maar het probleem blijft zich voordoen. Op het moment van schrijven van dit bericht zit ik bij m'n ouders die precies dezelfde router/modem hebben als ik, maar....nu heb ik dus verbinding via hun, maar hier kan ik wel op de connaught pagina komen terwijl de instellingen precies hetzelfde zijn als bij mij thuis. Misshien wil connaught mij niet meer als klant !
efsk Posted January 7, 2016 Posted January 7, 2016 Ik verwacht echt dat de proxy die je thuis gebruikt te aggressief cachet. Of, minder waarschijnlijk maar niet onmogelijk, kijkt naar een kapotte proxy upstream. Doe thuis eens instellen directe verbinding in je browser, opdat je geen proxy gebruikt, en kijk eens of het dan beter gaat.
KugelFanger Posted January 7, 2016 Posted January 7, 2016 Als we zouden gaan mierenneuken zouden we natuurlijk vertellen dat Red Hat niet Linux is, maar een besturingssysteem, of eigenlijk zelfs een distributie, welke de Linux kernel gebruikt plus elementen van GNU (hoewel ik me nu afvraag hoeveel er nog echt van GNU afkomstig is, ze blijven veranderen met van alles). En dan nog wat andere software enzo. Maar we gaan natuurlijk niet mierenneuken alles wat op linux gebaseerd is noem ik vaan linux, ik werk er soms mee maar meer ook niet. Roberts probleem wordt niet door wat voor besturingssysteem dan ook veroorzaakt. Er is, ten tijde dat hij voor het eerst probeerde, een hik geweest op zn route naar connaught waarop hij een errorpagina kreeg. Nu heeft Robert te maken met een te aggressief cachende proxy die precies dat blijft herhalen. Leeg de cache van je browser en probeer het nog eens. Kijk of je een proxy hebt ingesteld en probeer het eens zonder. Ik verwacht inderdaad ook niet dat het door een besturingssysteem wordt veroorzaak, ik zat te denken aan een fout van de website zelf (als die op een linux server draait) of een site blocker (die op linux software is gebasseerd). wat jij zegt klinkt ook heel aannemelijk alhoewel ik er niet zo goed inzit dat ik dat kan beslissen. Hallo mensen. Bedankt voor jullie hulp maar ik heb mn router al gereset en verschillende browsers geprobeerd maar het probleem blijft zich voordoen. Op het moment van schrijven van dit bericht zit ik bij m'n ouders die precies dezelfde router/modem hebben als ik, maar....nu heb ik dus verbinding via hun, maar hier kan ik wel op de connaught pagina komen terwijl de instellingen precies hetzelfde zijn als bij mij thuis. Misshien wil connaught mij niet meer als klant ! je router probleem is het niet denk ik, het zit of in je computer of bij connaught zelf. heb je toevallig een andere tablet/computer/laptop wat dan maar ook waarmee je thuis wel bij connaught kunt komen?
Snuff Posted January 8, 2016 Posted January 8, 2016 Jonge jongens realiseer je nu eens dat er hier ouderen onder ons zijn die opgegegroeid zijn met de bakkelieten uitvoering van de spreekhoorn, porseleinen stoppen en nog kolen uit de kit schepten Wat verlang je dan naar de eenvoud van de boealisvhe (of zoiets) algebra van Richard alleen maar ja of nee of toch tenzij Niks om je druk over te maken Hans, die jongelui zijn dat allemaal met de paplepel ingegeven, andere generatie, niet beter of slechter dan de ouwtjes. Net zoals wij met dat hoog technisch abracadabra wel eens ons ooglid optrekken zouden de meesten onder hen niet weten hoe te beginnen wanneer hen gevraagd wordt in eigen onderhoud te voorzien door middel van het verbouwen van groenten en fruit en dieren opfokken en wat nog al meer wat vroeger van vader op zoon werd aangeleerd. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, zo was deze ouwe er als de kippen bij toen de eerste modems op de markt kwamen om te gaan klooien met die dingen
Robert79 Posted January 8, 2016 Author Posted January 8, 2016 Hallo Mensen. Ik heb inderdaad een tablet in gebruik of wel 2 ipads die het beiden niet doen wanneer ik bij mij thuis op het netwerk kom. Ook vandaag werkte het weer niet. Ik heb de router een reset gegeven, proxy uitgezet in de router zelf, de geschiedenis van de browsers gewist en de Ipad opnieuw opgestard, maar ik kom niet op die site. Gisteren deed de site het bij mn ouders wel met de Safari browser maar toen ik die site opstarte met google chrome, heb ik vanaf dat moment bij mn ouders ook die Linux Red Hat pagina. Ik ga bijna denken dat connaught van me af wil.
Marcel Posted January 8, 2016 Posted January 8, 2016 Ik vermoed dns en/of ipv6 problemen. Je zou eens kunnen kijken of je bijvoorbeeld openDNS servers kunt instellen ipv de door je router/provider ingestelde DNS. Hoe je dat op een iPad doet, geen idee....
Loei Posted January 8, 2016 Posted January 8, 2016 Inderdaad, welke internet provider heb je? Die hebben sporadisch wel eens DNS storingen. Door een openDNS server in te stellen op je iPad/router kun je dat omzeilen/oplossen.
Robert79 Posted January 8, 2016 Author Posted January 8, 2016 Dat weet ik niet want ik heb geen pc. Alleen twee ipads.Ik heb als provider Ziggo. Ik zal even gaan zoeken voor die DNS servers van ziggo.
Robert79 Posted January 8, 2016 Author Posted January 8, 2016 Ook heb ik nu het netwerk op IPv4 gezet en andere DNS servers opgegeven maar zonder succes. Het lijkt er op dat connaught mij geblokt hebt.
Loei Posted January 8, 2016 Posted January 8, 2016 Dat kan ik me haast niet voorstellen eigenlijk. Als een iPad dezelfde netwerktests kan doen als een MacBook dan zou je eens kunnen proberen hun website te pingen of dns checks op te doen. Mooier zou nog zijn een trace route om te zien waar het precies mis gaat.
KugelFanger Posted January 8, 2016 Posted January 8, 2016 Als je door connaught zelf geblockt zou zijn (op IP) dan moet je dat kunnen omzeilen met een Proxy. Omdat je dan met een ander IP de website benaderd moet je wel worden door gelaten.
Recommended Posts