Guest Gusto Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 (edited) Hoe zijn de de ervaringen met deze kwasten? Ik kwam dit aardige kwastje tegen: Omega 6240 Silvertip Badger Shaving Brush Edited January 6, 2016 by Gusto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 Heb je hem wel de groeten van mij gedaan Jaap? Ik heb er dus geen ervaring mee maar ziet er zeker prachtig uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gusto Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhharsta Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 Heb je hem wel de groeten van mij gedaan Jaap? . Rare kwast . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 Heb je hem wel de groeten van mij gedaan Jaap? . Rare kwast . Nee hoor mhharsta in scheerland is Omega een gerespecteerd merk en zeker geen rare kwast om mee op te schuimen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 De varkensharen borstels van omega mogen er wel zijn, althans diegene die ik mocht gebruiken Omega 10098 professional brush Omega 20102 professional brush Omega boar brush 10019 - 22mm De dassen zijn nog onbekend terrein dus ben ook wel benieuwd naar mogelijke ervaringen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 De enige ervaring is laatst bij Paul Kox die had een paar hele grote Omega dasharen kwasten bovenop zijn wandkast staan die hij retour had gekregen van klanten omdat ze bleven uitvallen. Maar dat zal dan zo denk ik een tijdelijke productiefout zijn geweest zo neem ik aan en hadden een compleet ander uiterlijk als bovenstaande. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts