Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoe doen jullie dat nou ????

Ik ben met de grote schoonmaak bezig en merk dat er in een maand tijd dat de kerstspullen overal waren echt een enorme hoeveelheid stof door mijn zaak ligt.

Maar ook alle flesjes, potjes en bakjes en messen en scheerzooi heeft een enorme hoeveelheid verzameld stof op zich of spetters van weet ik veel wat.

Nou heb ik aanzienlijk meer stof / lakresten in mijn zaak dan jullie thuis maar soms lees ik van de enorme hoeveelheden zeepjes en spullen, hoe houden jullie dat schoon ??? Regelmatig alles of alleen na gebruik schoon terug zetten?

Posted

Er zijn verschillende mogelijke oorzaken. Zo zou het zomaar kunnen dat iemand een feestje bij je heeft georganiseerd tijdens je afwezigheid. Vandaar het stof en de spetters :shock:

Hoe houden wij dat schoon? Tja door iedere week alles even bij te houden, geen kerstspullen in huis te halen.

Een mogelijke oplossing voor jouw is je foute bril op te zetten, merk je niks meer van het stof enzo :mrgreen:

Posted

Af en toe blazen.

De zepen liggen in een lade, de messen ook, de krabbers op een paar kastplanken waar met enige regelmaat met een plumeau overheen gegaan wordt. Dat houdt het redelijk op orde.

Posted

Ik heb zelf weinig last, krabbers en kwasten staan op een plankje, zepen liggen weggestopt in een lade :(

Mijn vriendin kwam al met een idee om alles in een beauty case of gereedschapskoffer te doen...:roll:

Posted

De kleine goederen zoals mesjes, krabbers, badzepen en de nodige voorraden zijn ondergebracht in ladenkasten welke zich onder de planken bevinden alwaar de scheerzepen en crèmes, de pre-shaves en de aftershaves en balms staan. De kwasten en te gebruiken krabbers staan op de verhoging bij de wasbak.

Twwe wekelijks wordt alles van de plaats gehaald en afgenomen, dit alles gebeurd door het schoonmaakbedrijf HansKoning waarbij helaas de toevoeging "en CO" ontbreekt :cry:

Posted

Ik vermoed dat de enorme hoeveelheden lak die ik in het rond spuit ook niet bevorderlijk werkt want de kunsthars in die lak plakt aan alle spullen en daar blijft stof en afgeknipte haartjes weer aan plakken [ dus ff blazen heeft geen zin ]

Ik moet echt alles afnemen met een natte lap.

Snuf spetters van scheerschuim !!!

Posted
De kleine goederen zoals mesjes, krabbers, badzepen en de nodige voorraden zijn ondergebracht in ladenkasten welke zich onder de planken bevinden alwaar de scheerzepen en crèmes, de pre-shaves en de aftershaves en balms staan. De kwasten en te gebruiken krabbers staan op de verhoging bij de wasbak.

Twwe wekelijks wordt alles van de plaats gehaald en afgenomen, dit alles gebeurd door het schoonmaakbedrijf HansKoning waarbij helaas de toevoeging "en CO" ontbreekt :cry:

Tssssss... het is toch jouw "rommel" ;)