ShaveForce1 Posted January 4, 2016 Posted January 4, 2016 Hallo allemaal, Bij deze wil ik me zelf even voorstellen! Ik scheer nu ongeveer een half jaartje met een DE en ben zwaar verslaafd geraakt door alles wat met het nat scheren te maken heeft! Ik heb inmiddels al heel wat geprobeerd en hoop hier mijn verslaving nog meer te kunnen voeden! Mvg, ShaveForce1
Nienke Posted January 4, 2016 Posted January 4, 2016 Van harte welkom! Succes met het voeden van je verslaving. Volgens mij ben je hier dan helemaal aan het goede adres
Snuff Posted January 4, 2016 Posted January 4, 2016 Welkom op het forum, moge je verzameling alle proporties te buiten gaan in het komende jaar!
Hanskoning Posted January 4, 2016 Posted January 4, 2016 Welkom en als welkomstgeschenk van alle scheerverslaafden hierbij onze hulplijn. Http://www.korrelatie.nl/over-korrelatie/
ShaveForce1 Posted January 4, 2016 Author Posted January 4, 2016 Hartstikke bedankt allemaal! @Hanskoning Super!! Maar zonder interventieteam gaat dat nooit lukken!!
Harkos Posted January 4, 2016 Posted January 4, 2016 Welkom, voordeel van scheer verslaving is dat het geen hoofdpijn veroorzaakt, hooguit pijn in de beurs.
talibeard Posted January 4, 2016 Posted January 4, 2016 Welkom en veel plezier hier! Die verslaving gewoon lekker laten uitwoeden; komt meestal wel goed voor je faillissement in zicht is hoor!
KugelFanger Posted January 7, 2016 Posted January 7, 2016 Hoi shaveforce. May the razor be with you, sorry kon het niet laten
Recommended Posts