Noxa Posted August 8, 2013 Posted August 8, 2013 Ik heb hier nog een starter kit liggen met verschillende DE scheermesjes, deze ga ik gratis weg geven aan een beginnend DE scheerder. Er zijn enkele voorwaarden aan deze actie en die luiden als volgt: 1. Verzendkosten zijn voor de winnaar (postzegel en een envelop, ongeveer 1 euro). 2. Je moet beginnend DE scheerder zijn en je account moet voor 1-8-2013 aangemaakt zijn. 3. Scheermesjes die jou niet bevallen of die je overhoud moeten weer (gratis) doorgegeven worden aan de volgende beginner op dit forum. 4. De webwinkel eigenaren zijn uitgesloten van deelname. 5. Verzending gebeurt middels envelop, ik geef geen garantie dat die correct bezorgd wordt. De inschrijving sluit zondag-avond 20u ik zal in de daarop volgende week zsm een winnaar bepalen via random.org. In het starterspakket zitten de volgende mesjes: Personna Super Personna Platinum Gillet Blue Extra Astra Feather PolSilver Super Iridium Derby
Bar_Bier! Posted August 8, 2013 Posted August 8, 2013 (edited) Registratiedatum 30 juli en ik scheer me 'al' 2 3 dagen met een DE mes.. Edited August 9, 2013 by Guest
donnie Posted August 8, 2013 Posted August 8, 2013 Registratie 22 juni en ook sinds die tijd DE scheerder, heb tot nu toe alleen nog maar de polsiver iridiums geprobeert en de feathers. Zou graag meedingen
karaqz Posted August 8, 2013 Posted August 8, 2013 29 Juli geregisteerd en scheer me nu ongeveer 2 weken DE. Heb tot nu alleen Derby en Hema mesjes geprobeerd. Kan deze ook eventueel doorsturen. Leuk initiatief
Marcel Posted August 8, 2013 Posted August 8, 2013 Erg goed dit Noxa, thanks! (ik doe niet meer overigens)
nielsgaastra Posted August 8, 2013 Posted August 8, 2013 Mooie actie! Zitten nog wel een een aantal mesjes bij die ik als beginnend DE scheerder graag zou uit proberen!
PKRussel Posted August 9, 2013 Posted August 9, 2013 25 Jun 2013 geregistreerd en scheer me ruim een week DE.
Noxa Posted August 12, 2013 Author Posted August 12, 2013 En de gelukkig winnaar is: karaqz! Ik stuur je een PM.
karaqz Posted August 13, 2013 Posted August 13, 2013 Bedankt! De mesjes die niet bevallen/over zijn/ik al heb geprobeerd gaan door naar de volgende. Zodra het zover is zal ik op dezelfde wijze een willekeurig persoon kiezen.
Mickmabsoot Posted August 15, 2013 Posted August 15, 2013 gefeliciteerd wat zijn er toch veel dingen die iedereen aan elkaar geeft! heel leuk!
Recommended Posts