Ga naar inhoud
efsk

Shapeways 3-d printers

Aanbevolen reacties

Onze Richard (efsk) is een onvoorwaardelijke fan van scheef - geen wonder dat 'ie onmiddellijk zo'n Whalebone 222

besteld heeft.

Ikzelf wacht nog even Richard's bevindingen af, omdat de Kraken 248 me niet zo erg beviel - misschien dat de Whalebone

beter in de smaak gaat vallen.

Als ik zo'n Whalebone aanschaf zal ik zeker met de Dremel die uitstekende schroef (de schroef die uitsteekt, dus)

onder handen nemen - zodat 'ie zo goed mogelijk binnen de kap valt.

Of zo'n gemodificeerde Whalebone dan in de smaak van Hans valt, is nog steeds zeer te betwijfelen - maar het gaat er

natuurlijk in de eerste plaats om hoe zo'n ding scheert ... :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De Kraken vind ik minder plezierig scheren dan de Sharkbone. Te rauw.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@efsk

Regarding sea creatures: my wife tells me that the next one needs to be called the "Dragon Tooth"; so the reign of sea creatures may be at an end.

Regarding the aggressiveness of the Kraken (versus the Sharkbone) : are you able to try it with a Feather and see whether that's more comfortable for you?

Thanks,

Mayur

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Moving away from seacreatures, having me use feathers instead of voskhod, you're really asking a lot of my capacity to handle change you know that :lol:

Got a pack of those lying around though, I think, so I will try that. First however is the Whalebone which I'm expecting tomorrow or the day after.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Had two shaves with the Whalebone now, both with Voskhod blades, and I must say: this is one good razor. Really.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maakt mij wel nieuwsgierig..... Kan ik 'm een keer lenen, samen met die andere 3d-krabbers?

Uitgezonderd de Kraken uiteraard.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

geen probleem, ik neem ze komende week wel een keer mee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha, ik vind dat redelijk een mafkees :lol:

Maar hij doet zij best om het uit te leggen, en ik geef toe dat een aantal video's voor mij behulpzaam zijn geweest!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind die vent briljant. Hij is duidelijk, maakt kwalitatief hoogwaardige video's en bijna grappig. En bekend over de hele wereld. En daar runt hij zijn zaak door.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zojuist even de video gekeken en het is inderdaad een leuke video.

Blij om te zien dat hij de bandana gedumpt heeft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.