Ga naar inhoud
efsk

Shapeways 3-d printers

Aanbevolen reacties

Je doet zaken met een Philips-dochter. Ze beweren echter dat alles in New York geproduceerd wordt. De mijne wel in ieder geval. Maar we kunnen de tent eens aanschrijven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn krabber ligt bij UPS in Schiedam te wachten. Daar moet ik dus even heen van de week.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Niet alles wordt in NY geprint, in Eindhoven staan printers en ook wij hebben in Eindhoven een 3d kunststofprinter met toebehoren staan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De webzijde repte over New York, maar de mijne is binnen en komt uit Eindhoven inderdaad. Wat bij mij de vraag oproept: waarom moet ik UPS-kosten betalen voor een pakketje als het ding net zo makkelijk in een bubbelenveloppe kan met 1 postzegel? Weet men wel hoe verdomde kut het is om door het centrum van Schiedam naar dat UPSophaalcentrum te rijden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
De webzijde repte over New York, maar de mijne is binnen en komt uit Eindhoven inderdaad. Wat bij mij de vraag oproept: waarom moet ik UPS-kosten betalen voor een pakketje als het ding net zo makkelijk in een bubbelenveloppe kan met 1 postzegel? Weet men wel hoe verdomde kut het is om door het centrum van Schiedam naar dat UPSophaalcentrum te rijden?

haha. De wereld is dus weer een stuk kleiner als we denken ;). "Het systeem" zal dat wel niet aan kunnen....... Dat is tegenwoordig vaak het antwoord jammer genoeg. Sorry maar ik kan dat niet veranderen in ons systeem. Ik moet me daar aanhouden.... bla bla etc. etc. Succes met ophalen bij het upscentrum.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Weet men wel hoe verdomde kut het is om door het centrum van Schiedam naar dat UPSophaalcentrum te rijden?

Ja je zal die twee stoplichten eens tegen hebben Richard :lol::lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik leg het je éen keer uit Hans, en daar heb ik ook maar éen woord voor nodig: Schiedam.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast Gusto

Schiedam = jenever. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat heb je ook wel in grote hoeveelheden nodig als je daar woont.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast Gusto

Ik weet niet waar jij woont, maar voor mij is Haarlem net te doen (qua "stad") ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb meer problemen met de Schiedammer troosteloosheid dan met de afmetingen. Waarbij, dit dient gezegd, ik een paar keer door verkeerde (vermoed ik) delen van die stad ben gekomen, en verder bekend ben met de route naar de UPS. Wat erg onhandig is, dwars door een winkelcentrum moeten rijden. Ook heb ik er een keer een stokerij bezocht, alwaar ik prima jenever heb gedronken.

Al met al kwam het niet op me over als een verbetering tov den haag, en dat is al niet best.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast Gusto

I.d.d. Den Haag is ook droefenis. (ik heb er 30 jaar gewoond).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet niet waar jij woont, maar voor mij is Haarlem net te doen (qua "stad") ;)

Waarom zou Richard door het centrum van Schiedam rijden om een pakketje bij UPS op te halen als 'ie

daar niet woont ? :roll::roll:

Ik vond Schiedam trouwens best aardig voor een keer .... :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als bezorgen niet lukt mag je het ophalen bij ze. Dat is in Schiedam.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat mij betreft genoeg off-topic gehad (oeps, mag ik dat zeggen, Richard: "off-topic" ?) ...

Ben ik toch nog steeds benieuwd naar het verdere verloop -

nadat je "tegen de krelis achter de toonbank hebt gezegd: gast, ik mot een ding wat past". :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tja Richard, Den Haag ben ik ook absoluut geen fan van. Ik heb familie in Loosduinen wonen en daar vind ik het nog wel goed te doen. De rest vermijd ik liever.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb je niet op zitten letten Jan? Twee dagen geleden in mijn sotd, en in het scheve draadje verslag met foto's.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb me even in een hoekje teruggetrokken om me te schamen, Richard ... :oops:

Maar even over die schroef - of beter draadeind -

Hoe lang zou zo'n schroef moeten zijn ? Misschien dat krelis in Veldhoven wel zoiets heeft ... :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Om 't goed te maken dat ik niet goed heb opgelet, ben ik even naar de Veldhovense krelis gereden.

En wat denk je ? Heb ik een paar schroeven van 80 mm met verzonken kop gekocht - M4 en M5.

Waarom ook M5, zul je me afvragen.

Welnu, doordat ik mezelf niet kon bedwingen heb ik ook zo'n krabber bij Shapeways besteld.

Kort nadat ik de bestelling geplaatst had, kreeg ik het volgende bericht van ze:

"

Thank you for ordering the Sharkbone safety razor. Are you associated with the Shaving Society forum?

Due to frustration expressed on that forum over the requirement of the Imperial machine screw, I wanted you to be aware that I am in the process of creating a new design which will use a standard M5 metric machine screw instead.

The design of the head will be a slant bar similar to the Sharkbone, but with an open comb design which will be more comfortable for infrequent shavers.

I hope you'll consider testing the new razor design once it becomes available in the coming days.

Thanks,

Drone115b

"

Heb Drone115b meteen laten weten dat ik wel zo'n nieuw ontwerp krabber wil - met een beetje geluk krijg

ik zo'n nieuwe met open kam ...

Enfin, zo'n M4 schroef van 80 mm (dubbeltjeswerk, zoals ik al zei) komt jouw kant op.

Hij is niet van RVS, maar ja - zo'n gegeven paard ... :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Om 't goed te maken dat ik niet goed heb opgelet, ben ik even naar de Veldhovense krelis gereden.

En wat denk je ? Heb ik een paar schroeven van 80 mm met verzonken kop gekocht - M4 en M5.

Waarom ook M5, zul je me afvragen.

Welnu, doordat ik mezelf niet kon bedwingen heb ik ook zo'n krabber bij Shapeways besteld.

Kort nadat ik de bestelling geplaatst had, kreeg ik het volgende bericht van ze:

"

Thank you for ordering the Sharkbone safety razor. Are you associated with the Shaving Society forum?

Due to frustration expressed on that forum over the requirement of the Imperial machine screw, I wanted you to be aware that I am in the process of creating a new design which will use a standard M5 metric machine screw instead.

The design of the head will be a slant bar similar to the Sharkbone, but with an open comb design which will be more comfortable for infrequent shavers.

I hope you'll consider testing the new razor design once it becomes available in the coming days.

Thanks,

Drone115b

"

Heb Drone115b meteen laten weten dat ik wel zo'n nieuw ontwerp krabber wil - met een beetje geluk krijg

ik zo'n nieuwe met open kam ...

Enfin, zo'n M4 schroef van 80 mm (dubbeltjeswerk, zoals ik al zei) komt jouw kant op.

Hij is niet van RVS, maar ja - zo'n gegeven paard ... :D

Heeft die man zitten mee lezen ofzo :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo, leuk bericht man. Krijg je meteen de kans om iets nieuws te testen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zit net weer even te kijken, maar die verzendkosten zijn bijna net zo hoog als de kosten van de krabber zelf. Kan dat ding niet gewoon in een enveloppie ofzo?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.