Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hey allemaal,

Ik heb een DVH scheerstaaf die ik graag in een blikje zou om willen smelten, zoneen waar een geurkaars in heeft gezeten.

Heeft iemand tips hiervoor?

Posted (edited)

Niet smelten. Maar raspen met de kaas rasp en dan gewoon goed aandrukken. Smelten is vaak bedoeld voor glycerine zepen, en er bestaat ook het gevaar dat je je zeep verbrand.

Edited by Guest
Posted

Zou het nog helpen als ik na het raspen het bakje zelf in heet water zet zodat de zeep warm/heet en zacht wordt?

Bedankt voor de antwoorden in ieder geval :)

Posted

Gaan we dat binnenkort maar eens proberen!

Eerst alle lijm en kaarsvet resten verwijderen...

Posted

Je wist niet dat je het kon verpesten? Ranzig?

Waar komt dit toch vandaan? :evil:

Ik vind het een heerlijke frisse zepige geur.

DVH extra fris is ook lekker, beetje citrusachtig, maar de originele vind ik lekkerder.

Hmmmmmmm!!! En dan na het scheren die heerlijke balsem op, jammer dat er geen AS van is :(

Posted

Zo zie je maar zoveel mensen zoveel wensen en over smaak valt niet te twisten. Maar voor mij dood het werkelijk waar alle animo. Als ik je in Antwerpen zie volgend jaar neem ik dat andere bakjes en stick voor je mee hahahhah

Posted

Een paar dagen door het ontbreken van alternatieven met DVH extra fris geschoren en helemaal niet slecht hoor Loei en die geur wen je na een paar keer gebruiken wel aan.

Maar het kan zijn dat de geurkaars de geur van de DVH natuurlijk ophaalt ik sluit dat zeker niet uit en los van het feit dat het misschien wat stroever scheert zou ik de restanten van de kaars zeker niet verwijderen :roll:

Posted

Ik vind die Extra Fris ook absoluut niet slecht Hans!

Ik vind beide DVH zepen best goed, al lusten ze wel een slok water :)

Posted
Ik vind die Extra Fris ook absoluut niet slecht Hans!

Ik vind beide DVH zepen best goed, al lusten ze wel een slok water :)

Ik heb een paar zepen/crèmes gebruikt die stukken duurder waren dan DVH, die bevielen mij echt niet beter. Het is voor mij prima spul.

Posted

Ja 2 man die slecht over DVH praat..

Straks denken mensen nog dat ze het moeten gaan ontwijken :(

Posted
Ik ga zaterdag een raspje halen en dan kan het zeepje in mijn nieuwe schone bakje :)

Kijk dat is de juiste mentaliteit, goede adviezen oppakken en daarnaar handelen ;)