Jump to content

Recommended Posts

Posted

In het rijtje te beschrijven zepen is nu de TFS RazoZero Eucalyptus aan de beurt. Van BdF een mooi ruim sample gekregen bij een bestelling. De naam zegt het al, deze zeep valt in het rijtje van de verfrissende soorten.

5a24bacd615b2_P_Z_TFS_RazoZeroEucalyptus.jpg.88d25d5b21b8a074a30d64807fa3211d.jpg

Toen ik de ingrediëntenlijst doornam, verbaasde ik me er over hoe simpel het kan zijn. Dit is een zeep, die, als je niet gevoelig bent voor eucalyptusolie en menthol, een prima zuiver product is. Ik vind het een lekker en goed schuimende zeep. Wil je echt iets sterk verfrissends, vind ik het wat licht van geur en gaat mijn voorkeur meer uit naar de Proraso groen of nog sterker. Neemt niet weg, dat dit een in de basis prima zeep lijkt en er niet veel chemie inzit. Maar 1 ingrediënt komt voor op de lijst van 26 allergene stoffen, dat heb ik nog niet eerder gezien.

[hidden]TFS_RazoZero Eucalyptus[/hidden]