Harkos Posted December 28, 2015 Posted December 28, 2015 Een van mijn lekkerste zeepjes, in elk geval de top 5 is deze TFS Anniversary Italian Fern. De geur en het schuim zijn voor mij erg prettig: Dan de vraag hoe goed is deze. Op basis van de grondstoffen is het een goede zeep zo te zien. Gewoon zeep, hoe je zeep hoort te maken en niet een chemisch opgeklopt product, voor zover ik dat kan beoordelen. De geurstoffen zijn ook zoveel mogelijk op natuurlijke grondstoffen gebaseerd, maar er komen wel een aantal in de lijst van 26 voor. [hidden]Italian Fern[/hidden]
Robert79 Posted January 4, 2016 Posted January 4, 2016 Erg lekker dit zeepje om dit nog is een keer te kopen.
talibeard Posted January 4, 2016 Posted January 4, 2016 Ben er nog niet aan begonnen maar ruikt in ieder geval erg prettig.
Guest Gusto Posted February 18, 2016 Posted February 18, 2016 Vandaag voor het eerst gebruik, een heerlijke zeep, maar nu een bijpassende afterschave of balsam?
Barbiere di Figaro Posted February 18, 2016 Posted February 18, 2016 Helemaal bijpassend? Dat gaat niet lukken, maar ik denk dat de nieuwe BdF Classico II asb een mooie match kan zijn. Alleen, die moet nog arriveren....
Loei Posted February 19, 2016 Posted February 19, 2016 De BdF Mistero lijkt ook veel op deze zeep toch? Of leek die op de Tabacco Verde?
Guest Gusto Posted February 19, 2016 Posted February 19, 2016 De Italian Fern en Tabaco Verde hebben een ding gemeen, ze worden door TFS gemaakt, verder zijn het duidelijk andere zepen.
Recommended Posts