Wimmie Posted December 26, 2015 Posted December 26, 2015 Heeft er iemand ervaring met producten van Thayers?
Snuff Posted December 26, 2015 Posted December 26, 2015 De Witch Hazel is een tijd helemaal in geweest in de scheergemeenschap maar zelf geen ervaring mee.
roland Posted December 26, 2015 Posted December 26, 2015 Ik gebruik de Thayers met toverhazelaar toners na 't scheren, omdat mijn huid rood wordt van aluin. De toverhazelaar zou er voor zorgen dat poriën ook samen trekken net als bij aluin gebruik. Ik vind 't wel 'n fijn product er zijn toners met en zonder alcohol en verschillende geuren die snel vervlogen zijn.
Wimmie Posted December 26, 2015 Author Posted December 26, 2015 Is er een verkooppunt in Nederland of koop jij het in het buitenland? Wim
roland Posted December 26, 2015 Posted December 26, 2015 Is er een verkooppunt in Nederland of koop jij het in het buitenland? Wim Ik heb (nog) geen winkel in Nederland gevonden... Ik heb 't bij iHerb.com aangeschaft. Bij Marcel zie ik ook wel eens Thayer voorbij komen in z'n SOTD, misschien weet hij meer...
Kogel Posted December 26, 2015 Posted December 26, 2015 Ik vind het ook wel lekker spul. Gewoon als een tonic om je gezicht te wassen. Ook bij iherb besteld. Verzendkosten 4 euro
Wimmie Posted December 27, 2015 Author Posted December 27, 2015 Vaak voorbij zien komen en voor die prijzen kunnen we geen bult vallen. Zal een kijken wat Iherb nog meer heeft, thanks. Frans de scuttle staat ingepakt,volgens het meisje een beetje ' over the top'. Maar dan weet ik zeker dat hij goed aankomt. Zie het als een late surprise.... Hij gaat morgen op de bus. Gr Wim
Harkos Posted December 27, 2015 Posted December 27, 2015 Humpfrey's Maravilla Natural Witch Hazel 473 ml fles koop ik bij de Surinaamse / Afrikaanse Toko voor ongeveer €13. Ongeveer hetzelfde.
Wimmie Posted December 27, 2015 Author Posted December 27, 2015 Komt due overeen met de Thayers? Over welke mooie plaats praten we dan als we het hebben over de toko
Marcel Posted December 28, 2015 Posted December 28, 2015 Ik heb (nog) geen winkel in Nederland gevonden... Ik heb 't bij iHerb.com aangeschaft. Bij Marcel zie ik ook wel eens Thayer voorbij komen in z'n SOTD, misschien weet hij meer... Ik heb Thayers Witchhazel aftershave, met een veel hoger alcoholpercentage dan de standaard Witchhazel producten. Mijn flesje heb ik jaren geleden besteld via iherb.com en kostte zowat niks. Ik weet niet of ze dat tegenwoordig nog doen vanuit de US.
DoubleB Posted December 28, 2015 Posted December 28, 2015 Ik gebruik de toner zonder alcohol. Heb ook de aftershave gehad waar ik denk dat Marcel op doelt. Heb mijn flesjes 2 jaar terug bij Vitacost besteld.
merwtje Posted January 20, 2016 Posted January 20, 2016 In 2010 heb ik bij iHerb ook een fles Thayers Original Witch Hazel Astringent wirt Aloe Vera Formula besteld. Was toen $7,64 met $4 verzendkosten en $5 korting (First time customer). Prettig spul. Gebruikt in een verstuiver voor na het scheren.
Recommended Posts