JordyB Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Viavia kan ik uit de USA aan Fatboy laten komen. Ik zit nog even op de verzendkosten te wachten. Maar zou € 35,- een beetje een goede deal zijn, en de grootste vraag. Zou hij een beetje op te knappen zijn? Het "witte" zal wel scheerschuim zijn en makkelijk te verwijderen. Dat vraag ik me alleen wel een beetje af of het groene eraf gaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Dat kan, met wat schrobwerk best een mooie krabber worden, zeker weten! Oude tandenborstel, wat warm water en afwasmiddel en schrobben maar. En dan heb je binnen no time een prima Fatboy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Op de plekken waar je nu die groene aanslag ziet, Verdigris, kan het zo zijn dat de nikkellaag weg of gedeeltelijk weg is. Voor je scheerplezier maakt het geen moer uit, maar het kan er minder mooi uit zien. Het kan ook prima zo zijn dat je er niks meer van ziet na een schoonmaakbeurt. De groene aanslag is met wat licht schrobwerk met een tandenborstel, eventueel geholpen met wat tandpasta, zo verdwenen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShockWave_Omega Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Bijna alle aanslag op het krabbertje verdwijnt na een goede schoonmaakbeurt (ervaring). Wel de vraag wat er onder de groene aanslag zit. Meestal niets schokkends en eventuele beschadigingetjes op het apparaat doen idd niets af van de scheerbeurt. Witte zooi komt er meestal wel lekker snel en goed af. Gewoon wat water koken in een goed kommetje doen krabbertje er in. Beetje dreft of ander afwasmiddel erbij en lekker laten werken. Daarna nog een keer bewerken met tandenborstel en eventueel wat tandpasta en schoonmaken wanneer je te vreden bent. Het enigste waar je goed op moet letten is het mechanische deel binnen in de krabber. De draaiknop voor het mes te verstellen wil wel eens vast komen te zitten. Meestal ook een op een hoping van rotzooi.. (hier gelukkig verder nog geen last van gehad zelf). Tja en dan prijstechnisch.. Dat moet je zelf uit maken of jij je er goed bij voelt om dat te betalen voor het mes. Als ik het mag zeggen het is niet te duur imho MAAR dat ligt ook aan de verzendkosten. Als die rond de 15 euro/dollar zitten heb je denk ik een leuke deal. Niet vergeten het Track/Trace nummer op te laten zetten naar een Nederlands nummer op den duur scheelt wat kopzorgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Dit onderwerp is trouwens beter op zijn plek in het "Safety razors" forum en is daarom verplaatst. On topic: hou ook rekening met invoerrechten/inklaringskosten! Als je item + verzendkosten meer waard is dan 22 euro, dan loop je de kans de sjaak te zijn en wordt het een minder lucratieve aankoop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Tegenwoordig wordt bijna alles onderschept helaas. Als ik toen wist wat ik nu weet, had ik een jaar of 10 geleden de VS leeggekocht Toen was de Euro ook nog een stuk hoger t.o.v. de dollar. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
daniel146 Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Inderdaad ik haal altijd me broeken uit de VS omdat ze daar goedkoper zijn, maar ik ben ook telkens de sjaak door de douane niet dat het uitmaakt aangezien het dan nog genoeg scheelt. @ Jordy ik heb je een pm gestuurd met een link. Misschien heb je er wat aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts