Jump to content

Welke aftershave icm TFS Tabacco Verde?

petwek

Recommended Posts

Ik gebruik sinds kort TFS Tabacco Verde en de bijbehorende ASB en vindt het een heerlijke combinatie in deze winterdagen (nou ja winter :lol: ). Ik ben nu ook op zoek naar een aftershave met een bijpassende geur. Hoewel de naam Tabac Aftershave voor de hand liggend is ken ik die niet. Suggesties?

Zoals voor de markt een quotum van minimaal 15 geloof ik berichten geldt voor je het kunt zien, zo zou dat voor het hele forum moeten gelden. Zolang je niet minstens éen bericht hebt gepost zie je niets anders dan het Welkom-subforum, waarbinnen je, zoalg je nog geen berichten hebt geplaatst, uitsluitend een draad mag starten, en niet op andermans draden mag reageren.

Los daarvan: hallo.

Hoi!

Eens met voorgaande reacties, maar het is toch een goedbedoelde vraag en past prima binnen wat hier zoal voorbijkomt?

Op andere fora heb ik wel eens Alt Innsbruck aangeraden zien worden. Persoonlijk vind ik de typische barbershop-geur van Floid Blue er ook mooi bij passen, maar dat geldt voor meer combinaties eigenlijk.

Waar ben je naar op zoek? Iets zoetigs, of kruidigs? Of meer de geur van aarde en tabaksplant?

Stelletje horken! (geldt niet voor de TS vanzelfsprekend ;) )

Na een aantal subtiele opmerkingen heb ik mezelf inmiddels voorgesteld in het desbetreffende topic. Ik was iets te enthousiast begonnen met te posten waarvoor mijn excuses.

Om terug te komen op mijn vraag: Ik zoek een aftershave met de geur van aarde en tabaksplant.

Ik gebruik na de TFS Tabacco Verde en de bijbehorende ASB inderdaad de Floid Blue en ben het dan ook roerend met Barbiere di Figaro eens. Maar heel eerlijk gebruik ik Floid Blue na iedere zeep en vind dit overal goed bij passen en ben zodoende een beetje blauw gekleurd.

Oh, een andere aftershave die wat mij betreft erg goed samen gaat met de Tobacco Verde zeep is Pitralon Original. Vanmorgen heb ik die combinatie gebruikt, en toen schoot me dit topic ook weer te binnen :)