eRayzor Posted December 22, 2015 Share Posted December 22, 2015 In mijn zoektocht naar toebehoren voor mijn dagelijkse scheerpret kom ik scheerhanddoekjes tegen. Nu worden deze beperkt aangeboden door bijvoorbeeld Muhle en bluebeard. Iemand die een dergelijke handdoek gebruikt en mij de eventuele voordelen kan melden...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted December 22, 2015 Share Posted December 22, 2015 Eh, nee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eRayzor Posted December 22, 2015 Author Share Posted December 22, 2015 Ik gokte al zoiets... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gusto Posted December 22, 2015 Share Posted December 22, 2015 Gebruik ik niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KugelFanger Posted December 23, 2015 Share Posted December 23, 2015 Ik gebruik wel een scheerhandoek... van de action wel te verstaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted December 23, 2015 Share Posted December 23, 2015 mijn vrouwtje heeft er enkele tientallen gemaakt uit badstof, staan in een mooie doos in de scheerkast zodat ik maar te grijpen heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted December 23, 2015 Share Posted December 23, 2015 Ik gebruik voor de klant de bekende gastendoekjes. Bij de Action waren die vorige week in de aanbieding en in verschillende kleuren. Staat ook nog leuk opgevouwen en in 2 kleuren gerangschikt op een stapeltje in de badkamer en zijn handig in gebruik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted December 23, 2015 Share Posted December 23, 2015 Mag het ook een gewone Hema handdoek zijn die volstaat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted December 23, 2015 Share Posted December 23, 2015 Was me altijd eerst met een washandje als ik niet douche. Dat komt overeen. Dat handdoekje is bedoeld om de baard heet in te weken, maar heeft volgens mij alleen zin als je voor de scheerbeurt niet wast of doucht. Echter dan voldoet elke waslap. Los daarvan, voor de show en het wel bevinden kan het moreel wat toevoegen. Immers het moet ook ergens op lijken toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted December 23, 2015 Share Posted December 23, 2015 Ik douche altijd na het scheren. Dus ik maak m'n gezicht nat met goed warm water en gebruik zo nu en dan Bartex vooraf. Geen doekje voor nodig. Als onderdeel van de hele behandeling bij een barbier is het wel prettig, maar wat mij betreft niet noodzakelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoubleB Posted December 23, 2015 Share Posted December 23, 2015 Bij de Hema hebben ze ook van die gastendoekjes. Heb het wel is een tijdje geprobeerd, maar vond het vooral veel gedoe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eRayzor Posted December 23, 2015 Author Share Posted December 23, 2015 Harkos snapt het... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted December 23, 2015 Share Posted December 23, 2015 Gelukkig ééntje hier die het wel snapt Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted December 23, 2015 Share Posted December 23, 2015 Iedere handdoek die bij de scheerbeurt gebruikt wordt is een scheerhanddoek. In dier voege is het antwoord op de vraag: ja. Een speciaal scheerhanddoekje zoals bij genoemde aanbieder doe ik niet aan. Ook een gastenhanddoekje niet. (Waarom is een gastenhanddoekje zoveel kleiner dan een gewone handdoek? Gunnen we onze gasten het genot niet zichzelve te omhullen met anderhalve vierkante meter fluweelzachte badstof?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted December 23, 2015 Share Posted December 23, 2015 Gasten die douche niet hihiihihi die zijn daarvoor al weer weg Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted December 23, 2015 Share Posted December 23, 2015 Precies. Blijft er een gast overnachten, krijgt deze een zeepie waar niet eens de mogelijk onwelriekende zweetvoetjes afgesopt kunnen worden alvorens ze tussen de schone lakens op het logeerbedje kruipen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted December 23, 2015 Share Posted December 23, 2015 Nou Efsk ik zou er toch wel ff serieus over nadenken of er überhaupt een gast met zweetvoeten in mijn "logeerbed " zou komen Die heeft bij mij niet eens een gastendoekje nodig , die houd zijn schoenen aan en vertrekt na de koffie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted December 23, 2015 Share Posted December 23, 2015 Het komt voor dat ik wandelingen van vier uur maak. Stel, een eventuele gast vergezelt me gedurende zo'n wandeling, mag ik dan werkelijk verwachten dat des gasts voetjes nog net zo fris zijn en ruiken als toen ze voor vertrek in de schoentjes werden geschoven? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted December 23, 2015 Share Posted December 23, 2015 Nee gewoon aanhouden die schoenen en doorlopen, daar moet je alleen mee wandelen Kijk eigen of bekende zweetgedeeltes is al erg genoeg maar daar zijn grote handdoeken voor dat zijn ook geen gasten maar blijvers [ en blijvers die douchen ] maar gasten die wassen gewoon hun handen na het plassen aan zo'n keurig gastendoekje in de wc en dan weer wegwezen en vooral niets uitdoen of blijven plakken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts