otlvanrooij Posted December 22, 2015 Posted December 22, 2015 Als ik Proraso Groen met Proraso Aftershave creme gebruik heb ik nergens last van. Maar als ik Proraso Rood gebruik dan voelt mijn huid heel droog aan. Rood in combinatie met Proraso creme ruikt niet lekker en als ik nivea sensitive gebruik dan blijft mijn huid droog aanvoelen. Welke Aftershave creme kan ik dan beter gebruiken? (Edwin Jagger 89 + Personna of Merkur mesjes maakt geen verschil)
Zaagmans Posted December 22, 2015 Posted December 22, 2015 Ik heb laatst een tube afstershave balsem van de Hema gehaald. Dat is een aardig vette creme. Wellicht is dat iets voor je? (ps. het is de 'normale' balsem, niet de sensitive)
Frog Posted December 22, 2015 Posted December 22, 2015 De Vergulde Hand aftershave balsem is heel goed tegen droge huid. Heb het nog nooit gecombineerd met rode Proraso, dus of de geuren met elkaar vechten weet ik niet.
mhharsta Posted December 22, 2015 Posted December 22, 2015 De HEMA ASB, zowel de normale als de sensitive en de facewash in "dezelfde" verpakking, vind ik uitstekende producten die een droge huid voorkomen. Behoorlijk neutraal van geur. Ik gebruik ze regelmatig in combinatie met de rode Proraso, en dat "vloekt" niet met elkaar.
Stoppel Posted December 22, 2015 Posted December 22, 2015 De Vergulde Hand aftershave balsem is heel goed tegen droge huid. Heb het nog nooit gecombineerd met rode Proraso, dus of de geuren met elkaar vechten weet ik niet. Die twee gaan wat mij betreft goed samen.
Zbignjew Posted May 15, 2016 Posted May 15, 2016 Ikzelf ben geloof ik allergisch voor shae butter. Hierdoor had ik last van een razorburn achtige huid als ik producten gebruikte waar shae butter inzat. Waaronder dus HEMA sensitive asb en Proraso rood
Recommended Posts