Wolf Posted December 22, 2015 Posted December 22, 2015 Welkom, scheren met Safety Razor kan inderdaad heel goedkoop maar volgens mij lijden de meesten hier aan compulsory acquisition disorder. Het is heel besmettelijk dus je bent gewaarschuwd! Laatst zag mijn vrouw een reportage waarbij mensen zich vrijwillig inspuiten met kleine hoeveelheden slangengif om zo immuniteit te verwerven na verloop van tijd. Het werkt, dus de kans is groot dat als je regelmatige een kleine hoeveelheid scheermateriaal aankoopt je na enkele jaren immuun bent geworden tegen de compulsory acquisition disorder ziekte Geweldig!
Wolf Posted December 22, 2015 Posted December 22, 2015 Compulsy de watte.? Heet dat niet gewoon verzamel verslaafde... Maar goed welkom op deze NEDERLANDSTALIG forum. Hoe heet dit Nederlandstalige forum ook alweer? Sorry, ik woon ruim 20 niet meer in Nederland (en spreek sindsdien bijna uitsluitend Engels) en af en toe kom ik even niet op het Nederlandse woord en de spelling zal ook wel niet meer wezen wat het geweest Is. Ik ben niet doof overigens.
HairOfTheDog Posted December 27, 2015 Posted December 27, 2015 Welkom nieuwe Newbie Grtz, De vorige Newbie...
Recommended Posts