efsk Posted December 20, 2015 Posted December 20, 2015 Heren, dames ook, geen idee. Gekocht te Frankrijk als onderdeel van een kudde krabbers, aan het doosje te oordelen vooroorlogs, open kam en driedelig. Te lui om op te staan om effe te wegen, dat ben ik vergeten. Blijkt prima te scheren. Ik heb er nog een, ook driedelig, maar dan anders dirdelig. Wellicht dat ik die ook nog test.
efsk Posted December 20, 2015 Author Posted December 20, 2015 Heren, dames ook, dan maar meteen de tweede erachteraan. Nog niet mee geschoren. Ik vermoed dat het familie is van bovenstaande krabber, maar heel veel meer reden dan dat het meekwam in dezelfde zending (samen met een Valet en twee Gillettes waar het neem ik zomaar aan geen familie van is) heb ik daar niet voor. Nu ja, ze lijken op elkaar.
Hanskoning Posted December 20, 2015 Posted December 20, 2015 Richard de bovenste krabber is volgens mij bijna identiek aan mijn Rotbart mond extra, zouden het dus Rotbarts kunnen zijn?
efsk Posted December 20, 2015 Author Posted December 20, 2015 Zeker de bovenste lijkt er erg op, echter ik ben niet bekend met een Rotbard, of andere Mond-Extra, zonder merk/model indicatie. Lastig lastig.
marco Posted December 20, 2015 Posted December 20, 2015 De bovenste is sowieso een kopie van een Gillette Single Ring.
Snuff Posted December 21, 2015 Posted December 21, 2015 Als ze maar goed scheren, Richard je bent trouwens een voortrekker op het forum, jij koopt tegenwoordig kuddes krabbers waar wij ons nog enigszins inhouden
efsk Posted December 21, 2015 Author Posted December 21, 2015 Iemand moet de economie draaiende houden Ron. Deze lagen overigens al zeker driekwart jaar te liggen en stammen (althans aanschafsgewijs) uit de tijd vóór ik me, krabbertechnisch gesproken, beperkte tot SE-wedges en beide soorten scheef.
Hanskoning Posted December 21, 2015 Posted December 21, 2015 Richard hier een foto van de Rotbarts. Het enige verschil zoals ik kan zien is het aantal tanden in de open kam. Hoewel op de bodemplaat bij allebei Rotbart Mond Extra staat is in de ene greep dit ook vermeld en in de andere greep niet.
KugelFanger Posted December 21, 2015 Posted December 21, 2015 Lijkt een beetje op een krabber die ik heb. Op die van mij staat dan nog wel sunrise op. Ook geen idee welke dat is, zal is een foto zoeken.
Recommended Posts