Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heren, dames ook,

geen idee. Gekocht te Frankrijk als onderdeel van een kudde krabbers, aan het doosje te oordelen vooroorlogs, open kam en driedelig. Te lui om op te staan om effe te wegen, dat ben ik vergeten. Blijkt prima te scheren.

Ik heb er nog een, ook driedelig, maar dan anders dirdelig. Wellicht dat ik die ook nog test.

DSC01782.JPG

DSC01785.JPG

DSC01786.JPG

DSC01787.JPG

DSC01788.JPG

DSC01789.JPG

DSC01790.JPG

DSC01791.JPG

DSC01793.JPG

DSC01794.JPG

Posted

Heren, dames ook,

dan maar meteen de tweede erachteraan. Nog niet mee geschoren. Ik vermoed dat het familie is van bovenstaande krabber, maar heel veel meer reden dan dat het meekwam in dezelfde zending (samen met een Valet en twee Gillettes waar het neem ik zomaar aan geen familie van is) heb ik daar niet voor. Nu ja, ze lijken op elkaar.

DSC01795.JPG

DSC01796.JPG

DSC01797.JPG

DSC01799.JPG

DSC01800.JPG

DSC01801.JPG

DSC01803.JPG

DSC01805.JPG

DSC01806.JPG

DSC01807.JPG

Posted

Zeker de bovenste lijkt er erg op, echter ik ben niet bekend met een Rotbard, of andere Mond-Extra, zonder merk/model indicatie. Lastig lastig.

Posted

Als ze maar goed scheren, Richard je bent trouwens een voortrekker op het forum, jij koopt tegenwoordig kuddes krabbers waar wij ons nog enigszins inhouden ;-)

Posted

Iemand moet de economie draaiende houden Ron.

Deze lagen overigens al zeker driekwart jaar te liggen en stammen (althans aanschafsgewijs) uit de tijd vóór ik me, krabbertechnisch gesproken, beperkte tot SE-wedges en beide soorten scheef.

Posted

Richard hier een foto van de Rotbarts. Het enige verschil zoals ik kan zien is het aantal tanden in de open kam.

Hoewel op de bodemplaat bij allebei Rotbart Mond Extra staat is in de ene greep dit ook vermeld en in de andere greep niet.

60038c28edbf14c56b529184ff2e1948.jpg