eRayzor Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 Hoe bewaren, vervoeren en bergen jullie je DE mesjes op? Mijn samples zitten nu in een papieren zakje. Ik zoek dus iets om ze bijvoorbeeld 'veilig' mee te nemen op vakantie of gewoon te bewaren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 Al mijn mesjes zitten hierin (propvol trouwens). Link to comment Share on other sites More sharing options...
eRayzor Posted December 19, 2015 Author Share Posted December 19, 2015 Grappenmaker. Ze zien mij aankomen op Schiphol. Hoor inderdaad al verhalen van forumleden met duizenden mesjes. Neem aan dat de vraag duidelijk genoeg is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 Hoeveel heb je er nodig op reis? Met vier beurten per mesje ben je met een doosje van vijf drie weken onder de pannen. Stop ze in je koffer en je hebt geen probleem. Andere optie is: koop een pakje op plaats van bestemming. De voorraad thuis zit in een doosje, denk model curver, samen met een zakje silica-gel. Eigenlijk in meerdere doosjes want anders paste het niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eRayzor Posted December 19, 2015 Author Share Posted December 19, 2015 Ik zie plastic houdertjes voorbij komen ipv de doosjes waar er meerdere ingeleverd worden. Dat is eigenlijk wat ik zoek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eRayzor Posted December 19, 2015 Author Share Posted December 19, 2015 (edited) Dit zeg maar: Of dit: Edited December 19, 2015 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 Sommige merken leveren (leverden) sommige modellen in die houders. Die houders zijn bij mijn weten niet los verkrijgbaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 Gewoon Hema mesjes meenemen. Zitten in een plastic doosje met ruimte voor oude mesjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eRayzor Posted December 19, 2015 Author Share Posted December 19, 2015 Goeie tip... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyVG Posted December 21, 2015 Share Posted December 21, 2015 Ik steek die Feather of Merkur mee, de gebruikte steek je onderaan. Ik kocht ooit mesjes op verlof (lang geleden en heb ze nog : Rotbart extra Dunn 11,50 Bef en Medyna K Stahl 0.08 11,70 bef telkens voor 10 stuks) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0013 Posted December 21, 2015 Share Posted December 21, 2015 Ervan uitgaande dat 18 Frank een Gulden was en met 40 een euro is bereikt is dat behoorlijk lang geleden... zeker gezien je afgerond in tientallen Centiemen terwijl ik als 32 jarige grensbewoner al niet beter weer dat zelfs de 50 Centiem al verre van gangbaar was moet ik concluderen dat dat inderdaad lang geleden is en "ooit" misschien wat zacht is uitgedrukt. Terug bij de les... opbergen en vervoeren doe ik gewoon in het oorspronkelijke doosje. Die zitten weer in een koffertje Op vakantie neem ik meestal een merk met plastic doosje mee zodat ik de oude mesjes daarin kan stoppen. ( Hema, Derby, Feather, Wilkinson etc..) Mesjes in zo'n "dispenser" stoppen laat ik aan de producent over. Ik snij me zonder die bezigheid al vaak genoeg in m'n vingers:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loei Posted December 21, 2015 Share Posted December 21, 2015 Ik kwam zelf deze week op een idee. Er zat een blikje Fishermans Friend in mijn kerstpakket, deze schuif je open en je haalt er een snoepje uit. Het eerste wat in mij op kwam: Als dat blikken doosje leeg is gaan mijn DE mesjes er in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted December 21, 2015 Share Posted December 21, 2015 Thuis een la vol met doosjes en losse mesjes (in een papiertje natuurlijk). Op vakantie gaan ze in een Smint doosje mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts