Jump to content

Mesjes opbergen / vervoeren

eRayzor

Recommended Posts

Hoeveel heb je er nodig op reis? Met vier beurten per mesje ben je met een doosje van vijf drie weken onder de pannen. Stop ze in je koffer en je hebt geen probleem. Andere optie is: koop een pakje op plaats van bestemming.

De voorraad thuis zit in een doosje, denk model curver, samen met een zakje silica-gel. Eigenlijk in meerdere doosjes want anders paste het niet.

Ervan uitgaande dat 18 Frank een Gulden was en met 40 een euro is bereikt is dat behoorlijk lang geleden... zeker gezien je afgerond in tientallen Centiemen terwijl ik als 32 jarige grensbewoner al niet beter weer dat zelfs de 50 Centiem al verre van gangbaar was moet ik concluderen dat dat inderdaad lang geleden is en "ooit" misschien wat zacht is uitgedrukt. ;)

Terug bij de les... opbergen en vervoeren doe ik gewoon in het oorspronkelijke doosje. Die zitten weer in een koffertje :)

Op vakantie neem ik meestal een merk met plastic doosje mee zodat ik de oude mesjes daarin kan stoppen. ( Hema, Derby, Feather, Wilkinson etc..)

Mesjes in zo'n "dispenser" stoppen laat ik aan de producent over. Ik snij me zonder die bezigheid al vaak genoeg in m'n vingers:)

Ik kwam zelf deze week op een idee.

Er zat een blikje Fishermans Friend in mijn kerstpakket, deze schuif je open en je haalt er een snoepje uit.

Het eerste wat in mij op kwam:

Als dat blikken doosje leeg is gaan mijn DE mesjes er in :mrgreen: