Jump to content

Wolfmanbezoekje (niet door mij)

Recommended Posts

Posted

Ben er zelf niet geweest maar bezit wel enkele van zijn gedrochten :mrgreen:

Hoe zou het trouwens zijn met onze Australische Nederlander en zijn Titanium Wolfman?

Posted
Ben er zelf niet geweest maar bezit wel enkele van zijn gedrochten :mrgreen:

Hoe zou het trouwens zijn met onze Australische Nederlander en zijn Titanium Wolfman?

Even kijken of ik wel op zit te letten haha? Hij is net een paar dagen binnen. Ik weet niet goed hoe ik hier foto's kan uploaden, anders liet ik ze even zien. Hij is erg mooi, erg licht wel, zeker in vergelijking met mijn rvs Wolfman. Hij kwam met de gewone baseplate en een agressievere. De gewone bevalt beter.

Posted

Tegenvallen zeker niet, scheert wel heel anders. Ze scheren allebei fijn en ik houd ze denk ik wel ook allebei, ik vind afwisseling wel leuk. De agressievere kop went misschien ook nog wel, ik zal hem tot eens met wat andere mesjes proberen om te zien of dat beter bevalt. Ik heb de fotos op photo bucket geprobeerd te zetten maar ze verschijnen er nog niet. Zodra ze daar op staan zal ik wel een fotootje van beiden hier op zetten.

Posted (edited)

G6c41Mk.jpgn8et

GQiDTmk.jpg

xh2sTdY.jpg

Hopelijk lukt dit nu, verontschuldigingen voor de kwaliteit van de fotos

Edited by Guest
Posted
Wat werkt: de URL van één enkel plaatje pakken en dat tussen de image brackets zetten..

Dat meende ik ook te doen, heb het nu via imgur.com geprobeerd, lijkt het nog niet te gaan. Beetje onhandig via de telefoon, maar goed, eentje kan men in ieder geval zien dank zij jou, bedankt.

Posted
Zoiets?

20151222_165155.jpg?w=480&h=480&fit=clip

De onderste is titanium, bovenste gepolijst rvs. De titanium kop ziet er strakker uit vind ik, bij de rvs zijn de lijnen/hoeken iets minder scherp door het polijsten vermoed ik.

Posted

Bij imgur klik je op de foto die je wilt plaatsen en dan aan de rechterkant klik je op het icoontje wat staat voor "BBCode (message boards & forums)". Dan ga je naar je bericht op het forum en doet Ctrl-V en klaar.

Valt me inderdaad op dat de titanium versie strakker uitziet. Zelf vind ik het onderste handvaatje het mooist maar helaas te zwaar voor mij.

Zou de agressieve plaat nog niet wegdoen, vaak heb je na een tijdje gebruiken een heel ander inzicht. Het zijn in ieder geval mooie aanwinsten!

Posted

Dat zijn 2 zeer prachtige exemplaren zeg en wat een fraaie greepjes, weet ik weer eens hoe het voelt als je een beetje jaloers bent :?

Posted

Bedankt voor jullie hulp met de fotos, ik heb het inmiddels onder controle. Ik vind het titanium handvatten ook wel heel mooi maar moet er wel even aan wennen omdat er maar een klein stukje 'knurling' (sorry, kom even niet op het Nederlandse woord) op zit en verder vrij glad is. Ik heb geen weegschaal waar ik ze op kan wegen maar titanium is ongeveer 56% van rvs. Hij voelt echt heel licht aan, terwijl de bovenste, dan heb je echt wat in je hand.

Posted

Wat knurling op zn nederlands is weet ik ook niet.

wat ik wel weet is dat je erg gevoelige handen hebt. Dat je gewoon kunt voelen dat iets 56% van iets anders weegt, zo effe in het losse handje, petje af.