marco Posted August 6, 2013 Posted August 6, 2013 hi iets wat me een heel klein beetje stoort ( nou ja, ik ben gewoon lui.... ) als ik met mn tablet (klote galaxy tab, moet continu typefouten fixen omdat dit smek-apparaat een fubar touchscreen heeft) het forum bezoek werkt mn autocaps niet. met mn telefoon (maemo/debian linux) ook niet. verder werkt de autocaps wel met alles. ligt dit aan de forumsoftware?
Marcel Posted August 6, 2013 Posted August 6, 2013 Caps als in capitalen/hoofdletters bij het starten van een nieuwe zin? Nergens last van op m'n werk- en privetelefoon, beiden android, beiden met een niet standaard toetsenbord. Dat dan weer wel.
marco Posted August 6, 2013 Author Posted August 6, 2013 idd, hoodletters aan begin van een zin. cyanogenmod 9.1 ( android 4.0 ) volgens mij gebruikt cm9 het stock android toetsenbord.
marzman Posted August 6, 2013 Posted August 6, 2013 Ligt aan het gebruikte toetsenbord en wat je ingesteld hebt staan als autocorrectie. Forumsoftware doet helemaal niets met hoofdletters.
marco Posted August 6, 2013 Author Posted August 6, 2013 het vreemde is dat de autocaps verder wel overal werkt, alleen niet op dit forum.
marzman Posted August 6, 2013 Posted August 6, 2013 Bij mij werkt het hier ook gewoon. Na een punt en een spatie met het standaard Android toetsenbord krijg ik een hoofdletter.
marco Posted August 7, 2013 Author Posted August 7, 2013 het vreemde is dat de autocaps verder wel overal werkt, alleen niet op dit forum.
marco Posted August 7, 2013 Author Posted August 7, 2013 vaag..... ik probeer de functie wel ff uit en weer aan te zetten, misschien dat het helpt. dit ding heeft zo zn kuren. anders installeer ik een ander toetsenbord.
marco Posted August 7, 2013 Author Posted August 7, 2013 wtf? zit ik een reactie ter typen, verstuurt ie mn ouwe reactie(!) laat maar.....
marco Posted August 7, 2013 Author Posted August 7, 2013 toch nog ff een test.... op mn telefoon staat autocaps ook aan en werkt ook overal. maar nu ik hier weer een bericht plaats zie ik dat het niet werkt. ben ik dan echt de enige?
marzman Posted August 7, 2013 Posted August 7, 2013 Het lijkt er op, hoe plaats je berichten? Via de browser? Hoe werkt dat op andere websites? Of via Tapatalk?
marco Posted August 7, 2013 Author Posted August 7, 2013 via de browser idd. op andere websites werkt het volgens mij allemaal. tapatalk al geinstalleerd maar nog niet geprobeerd. ik zal alles even goed in de gaten gaan houden en testen, dan kom ik er nog op terug.
marzman Posted August 7, 2013 Posted August 7, 2013 Misschien de taal icm T9?, dit forum staat echt ingesteld op NL. lang="nl" xml:lang="nl"
marco Posted August 7, 2013 Author Posted August 7, 2013 geen idee, zal er extra opletten komende tijd.
marco Posted August 7, 2013 Author Posted August 7, 2013 kijk, nu niet... probleem: opera browser. helaas is dit op het moment de enige die mn tablet nu enigzins kan verdragen... maar ff in de instellingen van de browser zoeken opgelost, mag een slotje op.
Recommended Posts