eRayzor Posted December 18, 2015 Posted December 18, 2015 (edited) Goedenavond allemaal, Na vele jaren wisselend nat en 'droog' scheren kwam ik Ray, 38 jaar en woonachtig in het Westland, tijdens een bezoekje aan Dordt de mooie winkel van Richard tegen genaamd 'Scheer en Schuim'. Ook in de winkel vonkelde de mooie scheermesjes mij tegemoet en kon ik dit keer de verleiding niet weerstaan om de stap te nemen naar (wat ik nu weet) een DE mesje. Na een uitgebreide uitleg ben ik uiteindelijk naar huis gegaan met een veilig beginners setje (Parker 66R + Graudas HJM) waar ik tot op heden geen spijt van heb gehad. De Proraso bevalt goed en het sample pack mesjes is nog even uitproberen. Toch zit ik nu ook al te kijken naar andere mooie mesjes (Merkur Futur Chroom) en het is dan ook maar goed dat ik binnenkort jarig ben... Inmiddels ben ik via een andere weg al in contact gekomen met een ander forum lid die ik gelijk nogmaals wil bedanken voor de mooie SOC. Bedankt Gerlof! Omdat ik weet dat veel mensen, waaronder ik, gek zijn op foto's op fora als deze, zal ik daarom in mijn voorstel bericht gelijk maar wat foto plakken. De nieuwe aanwinst: Semogue Owners Club 2 band Finest Badger Cherry wood Ik hoor graag als iemand anders deze scheerkom / beker ook heeft. Wil er graag meer over weten. Ik hoop veel op te kunnen steken van dit forum. Spreek jullie snel... Edited January 6, 2016 by Guest
Frog Posted December 18, 2015 Posted December 18, 2015 Welkom! Met die SOC heb je een mooie kwast binnen gehaald.
eRayzor Posted December 18, 2015 Author Posted December 18, 2015 Bedankt voor het hartelijke welkom... Nog even een sfeer plaatje omdat het zo leuk is.
mhharsta Posted December 18, 2015 Posted December 18, 2015 Welkom! Wat is het verhaal achter de scheerkom? Edit: heb het draadje over de scheerkom al gevonden!
Nienke Posted December 22, 2015 Posted December 22, 2015 welkom Ray, Heel veel scheerplezier met al je aanwinsten.
eRayzor Posted December 22, 2015 Author Posted December 22, 2015 Voel me al aardig welkom...bedankt voor alle berichten tot nu toe!
Recommended Posts