Jump to content

De beste wensen voor iedereen.

Shaving Silly

Recommended Posts

Oooh, dat is goed op tijd! :lol:

Voor jou ook alvast erg fijne feestdagen, Sil.

Moge je in 2016 meer klanten mogen scheren dan ooit tevoren ( met een goede bril op je neus :P ) en je een klapmes vinden dat schittert als een diamant.

Daarbuiten ook een goede gezondheid en veel liefde toegewenst. :)

Ook aan de rest van het forum alvast een spetterend 2016!

Edited by Guest

Het zal wel door mijn overgang komen dat ik een enorme emotionele muts aan het worden ben :oops::oops:

Maar ik wil ook even kwijt dat ik een prachtig 2015 heb gehad met alle ups en downs , met mensen waar ik zielsveel van hou en waar ik van hield. Die in mijn leven zijn gekomen en waar ik helaas afscheid van heb moeten nemen maar alles bij elkaar heeft 2015 mij een heleboel gebracht in het leven zodat ik met een verwerkte rugzak maar ook sterker geworden het volgende jaar in kan gaan.

2015 en alle liefde om mij heen , dank je wel dat 2015 voor mij een speciaal jaar geweest is.

Kus Sylvia

Ik ben er helemaal klaar voor !!!

Een van mijn honden is echt bang en kruipt zowat in mij dus ik ben altijd thuis, de hapjes drankjes en snapjes staan klaar om 23.30 laat ik het bad vol lopen en als al het geweld buiten losbreekt verdwijnen de honden en ik in de badkamer om in een geurend warm bad met kaarslicht mijzelf van het ene jaar naar het andere te verplaatsen.

Fijne avond iedereen en goeie jaarwisseling.