HairOfTheDog Posted December 17, 2015 Posted December 17, 2015 Hallo allemaal, Als ik om me heen kijk, dan geniet ik van de dingen die echt zijn... Die motoren uit de jaren '50 en '60 die je nog mag aantrappen... Dat Thorens platenspelertje om je vinyl op af te spelen... Die heerlijke jaren '70 Princeton Reverb buizenversterker. Twee jaar geleden was ik met mijn motor in Albanië en gunde me daar op een scheerbeurt. Een geweldige ervaring en ik had me voorgenomen om daar wat mee te gaan doen. Ik was het alweer wat vergeten, tot ik die selfie tegenkwam die ik toen maakte. Dat was het TEKEN dat ik er iets mee moest gaan doen. En waar start je dan? Bij het kijken naar een open mes om de start te maken. Na een weekje zoeken op de sites van de bekende adressen besloten dat ik niet iemand ben om een nieuwe te kopen. Eentje die een verhaal vertelt is veel gaver! Dus dan maar even Marktplaats bezocht en iemand gevonden die Tony heet . De start is gemaakt: Tony zal de postbode binnenkort wel op pad sturen. Maar goed, dan is er nog een hoop uit te zoeken en te ontdekken. Ik zal de komende dagen met een espressootje de site eens verder verkennen om info te scoren. Greetz GJ
mhharsta Posted December 17, 2015 Posted December 17, 2015 Welkom GJ, veel scheerplezier gewenst straks met je nieuwe mes!
Snuff Posted December 17, 2015 Posted December 17, 2015 Welkom, bij Tony zal je alvast niet kunnen zeggen dat je mes niet scherp is, veel leergenot, volhouden want het is de moeite waard!
efsk Posted December 17, 2015 Posted December 17, 2015 Het beste van de jaren 50-60 was het gebrek aan selfies Welkom. Veel plezier met je open mes. Stug volhouden al gaat het niet in den beginne. Wordt vanzelf beter.
PI56 Posted December 17, 2015 Posted December 17, 2015 Welkom GJ. Veel plezier met je open mes. Als je enthousiast bent en blijft gaat het helemaal goed komen met je scheerbeurten.
Marcel Posted December 17, 2015 Posted December 17, 2015 Het beste van de jaren 50-60 was het gebrek aan selfies Ha, dat dacht jij. Het heette toen nog geen selfie, maar ze werden volop gemaakt
Tony Posted December 17, 2015 Posted December 17, 2015 Welkom Gert-Jan, het pakje gaat vandaag met de post mee
efsk Posted December 17, 2015 Posted December 17, 2015 Het beste van de jaren 50-60 was het gebrek aan selfies Ha, dat dacht jij. Het heette toen nog geen selfie, maar ze werden volop gemaakt Nou, een stuk minder dan tegenwoordig, gezien echte film en ontwikkelen en niet elke boerenlul met drie telefoons en een te groot ego. Bovendien, en dat is echt geweldig, de selfiestick bestond nog niet.
marco Posted December 17, 2015 Posted December 17, 2015 Bedankt Richard! Ik wilde eerst zelf hier op inhaken, maar deed een stapje terug omdat ik al dacht dat ik op jou kon vertrouwen
efsk Posted December 17, 2015 Posted December 17, 2015 Laat ons echter niet vergeten: in dit geval heeft de selfie geleid tot de aanschaf van een open mes en een nieuw lid op ons mooie forum. Laat deze selfie dan de uitzondering op de regel wezen, en laten we Gert-Jan niet al meteen na zijn eerste post wegjagen.
Hanskoning Posted December 17, 2015 Posted December 17, 2015 Laat ons echter niet vergeten: in dit geval heeft de selfie geleid tot de aanschaf van een open mes en een nieuw lid op ons mooie forum. Laat deze selfie dan de uitzondering op de regel wezen, en laten we Gert-Jan niet al meteen na zijn eerste post wegjagen. Gelukkig opnieuw de kerstgedachte ben trots op je Richard
Harkos Posted December 17, 2015 Posted December 17, 2015 Welkom en veel scheerplezier. Oh ja, Efsk is echt niet zo beroerd hoor, maar heeft een heftige hang naar het oude, wat dan weer in ons voordeel uitvalt, omdat hij de meest mooie antiquiteiten boven water haalt en met ons deelt!
talibeard Posted December 17, 2015 Posted December 17, 2015 Welkom GJ en je ziet het; we lullen niet alleen over scheren maar over welk onderwerp dan ook!
HairOfTheDog Posted December 17, 2015 Author Posted December 17, 2015 WTF Kom ik na een dag hard werken thuis, check ff de reacties op dit forum... Het moet niet gekker worden. Die mod Marcel van deze site ben ik al eens tegengekomen... Toen hij nog geen facial hair had! Zo'n 35 jaar geleden, toch? Eerste dag op de brugklas... Weet niet of hij me al had herkend aan mijn nickname, dat nummer draaiden we volgens mij allebei vier jaar later op onze tapedecks! Hilarisch om elkaar telkens weer tegen te komen! Greetz GJ
HairOfTheDog Posted December 17, 2015 Author Posted December 17, 2015 Hey Marcel, heb je een keer koffie daar in Zwolle. Lijkt me gaaf om een keer bij te kletsen over the good old days. En natuurlijk over sharpening the blade!
Recommended Posts