Frog Posted December 15, 2015 Posted December 15, 2015 Om andere draadjes niet te vervuilen met leuke ideeën over een toekomstige bijeenkomst in Antwerpen, heb ik vast dit draadje geopend. Ik had alvast voorgesteld om eens te onderhoren of we bij Scheerstudio kunnen samenkomen. Of dit kan hangt er vanaf of ze onder andere het winkelgedeelte kunnen afschermen van de kapperszaak. Ik neem binnenkort contact op met Danny (de eigenaar ) of dit mogelijk is. http://www.scheerstudio.be Daarnaast kunnen we misschien een bezoekje brengen aan brouwerij De Koninck Waar onder andere het beroemde Bolleke vandaan komt. http://www.dekoninck.be/nl Alle voorstellen kunnen we hier dus bundelen en bespreken. En dan kunnen we hopelijk binnenkort een leuke forumdag organiseren hé!
Jan Zoethout Posted December 15, 2015 Posted December 15, 2015 Kan zo gauw geen goede ideeen bedenken, maar als 't even kan ben ik zeker van de partij !
Frog Posted December 15, 2015 Author Posted December 15, 2015 Daar heb je een goed punt Rolf. Het is dan ook in de eerste plaats de bedoeling van alle ideeën in 1 pot te gooien en er dan met zijn allen de beste uit te kiezen. Er is bv. ook een mogelijkheid dat we afspreken in café Bier Central. Dat is vlakbij het centraal station (voor diegene die met de trein zouden komen), erg gezellig en oervlaams en ze schenken dan ook nog eens meer dan 300 bieren. http://www.biercentral.eu
Jan Zoethout Posted December 15, 2015 Posted December 15, 2015 De Messenwinkel op het Mechelseplein is mogelijk een (reserve-) optie. En wordt er in Anwerpen ook niet jenever gestookt ? Ik laat m'n fantasie maar even de vrije loop ...
DannyVG Posted December 15, 2015 Posted December 15, 2015 Dit zal waarschijnlijk dan doorgaan op een zaterdag ?
Jan Zoethout Posted December 15, 2015 Posted December 15, 2015 Voor deze pensionado maakt 't niet uit, maar voor de werkende mens komt zaterdag inderdaad het beste uit ...
Frog Posted December 15, 2015 Author Posted December 15, 2015 De messenwinkel is inderdaad ook een optie Jan, maar die is een pak kleiner. Of ze moeten hun kelder waar ze hun scheercursus geven openstellen. Robert zou dat misschien nog wel overwegen want die man praat zelf erg graag over scheren. Zijn vrouw is daar over het algemeen niet zo happig op en is ook een pak minder vriendelijk vind ik. Voor jenever moet je hier bij "de vagant" zijn. Keuze uit meer dan 200 jenevers. Ook wel een leuk idee! Een zaterdag lijkt mij ook de beste optie Danny, maar dat moeten we bekijken als we datums gaan prikken hé. Ikzelf werk op zaterdag, dus zou sowieso vakantie moeten nemen ( wat uiteraard geen probleem is )
DannyVG Posted December 15, 2015 Posted December 15, 2015 Maar zou dit nog voor Nieuwjaar zijn ? of erna ?
Frog Posted December 15, 2015 Author Posted December 15, 2015 Erna. Voor nieuwjaar dit alles nog op poten zetten is onbegonnen werk. Rolf haalde in een ander draadje al aan dat vanaf maart ideaal zou zijn omdat het dan mooier weer begint te worden. Dus er is zeker geen haast bij.
DannyVG Posted December 15, 2015 Posted December 15, 2015 Misschien kan Danny(de eigenaar) Karl Indigne (Baume) uitnodigen voor een demonstratie van zijn zeep ? Ik weet dat dit vb regelmatig gebeurt in de messenwinkel
Frog Posted December 15, 2015 Author Posted December 15, 2015 Karl en Robert kennen elkaar erg goed. De messenwinkel promoot de Baume producten ook enorm.Daarom dat Karl daar regelmatig demonstraties doet. Maar ik vind het wel een goed idee Danny!
Hanskoning Posted December 15, 2015 Posted December 15, 2015 Wat je oppert is al een zeer leuk programma Jarno, voor je inzet wil ik je nu al bedanken.
Shaving Silly Posted December 15, 2015 Posted December 15, 2015 Ohhhh leuk !!! Als het in een niet te drukke tijd is dan ga ik er een dagje voor dicht. Antwerpen is sowieso heel leuk om ff door heen te lopen.
marco Posted December 15, 2015 Posted December 15, 2015 Helemaal in Antwaarp? Dan verblijf ik in hotel Patatteke Meneer Frog heeft vast wel een fijne bank
Frog Posted December 15, 2015 Author Posted December 15, 2015 Dank je Hans! Sil, hopelijk kan je er bij zijn. Je lijkt me echt een topwijf! En Marco : awel ja ej gast! Wor godde aandes nortoe gon? Antwaarpe iest stad en al de rest ies parking... LOL
Shaving Silly Posted December 15, 2015 Posted December 15, 2015 Ik ga zeker mijn best doen. Moet kunnen met de zaak en een weekendje Antwerpen is zooooooooooo leuk !!
marco Posted December 15, 2015 Posted December 15, 2015 Dank je Hans! Sil, hopelijk kan je er bij zijn. Je lijkt me echt een topwijf! En Marco : awel ja ej gast! Wor godde aandes nortoe gon? Antwaarpe iest stad en al de rest ies parking... LOL Wor godde aandes nortoe gon? Helemaal nergens makker! Oost west, op de bank slaap ik best.
KugelFanger Posted December 15, 2015 Posted December 15, 2015 De Messenwinkel op het Mechelseplein is mogelijk een (reserve-) optie.En wordt er in Anwerpen ook niet jenever gestookt ? Ik laat m'n fantasie maar even de vrije loop ... Ik vind Bier lekker, Jenever lekker, Wisky lekker, Wijn niet zo. mare België.... BIER maar zonder gein, als jullie zoiet gaan organiseren is wel leuk voor de mensen die over ver komen (Ik ) dat je met de trein kan. dat gezegd te hebben ik ben niet heel bekend in antwerpen en ik ben ook van de partij
Frog Posted December 15, 2015 Author Posted December 15, 2015 Wij hebben ook een erg goede luchtmatras hoor Marco, dus je kan nog kiezen. kugelfanger, de trein is een goed idee als je van ver komt en wat biertjes wil proeven! Hoef je jezelf alvast geen zorgen te maken of je nog wel met de wagen thuis raakt hé. Ik heb er al helemaal zin in!
marco Posted December 15, 2015 Posted December 15, 2015 Ik ben ook niet bekend in Antwerpen. Daarom neem ik Patatteke mee op stap. Dan kan ik overal gewoon rondlopen en Bolleke glazen stuk maken met een Antwerpenaar aan mijn zijde die voor mij instaat
Shaving Silly Posted December 15, 2015 Posted December 15, 2015 Ik ga vanaf nu de aanbiedingen van actie van de dag in de gaten houden en vakantieveiling voor een hotel ihihihi Ik ga dan wel luxe slapen en niet in de bus, grinnik
Frog Posted December 15, 2015 Author Posted December 15, 2015 Haha, ik ken ook niet heel Antwerpen als mijn broekzak hoor. Maar wel bijvoorbeeld de plekjes waar je leuke scheerspullen kan vinden of lekker kan eten en drinken. Als he een beetje zoekt kan je hier ook best leuke budgethotels vinden hoor Sil. Al kan je ook voor het Hilton kiezen natuurlijk.
Tjebbe Posted December 15, 2015 Posted December 15, 2015 Ik kom ook graag! Als het maar niet samenvalt met carnaval... dan blijf ik hier! Antwerpen vind ik altijd leuk om te zijn, fijne kroegen met mooie namen. De mooiste vind ik, denk ik, "café de Schrale Troost".
Recommended Posts