Snuff Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Net gevonden op een forum de aankondiging van Saponificio Varesino over hun nieuwe scheerkom, mooi ding.
Hanskoning Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 De bodem doet me denken aan de eerste wasmachine van mijn moeder, het draaiende gedeelte onderin had ook zo'n vorm, deze informatie voor wat het waard is. Dus terug naar de scheerkom ik vind hem wel mooi maar redelijk prijzig. Het handvat vind ik een fraaie toevoeging en lijkt me ook functioneel.
efsk Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Ik vind het een uitermate geestig ding. Deze staat niet op het "nooit kopen"-lijstje.
talibeard Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Wel een maf ding (en daarmee sympathiek) maar wat moet ik er mee? Enfin, voor de liefhebbers!
Harkos Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Mooi ding man, een beetje overbodig, maar erg mooi. Daar heb ik wel meer van in mijn kast liggen. Ik hou het echter bij mijn RVS reiskom en de bekende hoge Mühle kom voor thuis. Echter als mijn vrouw nog een cadeautje voor me zoekt............
roland Posted December 15, 2015 Posted December 15, 2015 Dat houten vind ik mooi! Waar zijn er trouwens nog meer houten schalen, die niet glad zijn van binnen, te koop? Ik heb er nu een die net te groot is....
Snuff Posted December 15, 2015 Author Posted December 15, 2015 Aha maar daarvoor heb ik een vrouw, die kan dan gewoon een halfuurtje naast me staan om die kom vast te houden tijdens het scheren, zo simpel is dat nu.
Frog Posted December 15, 2015 Posted December 15, 2015 Dat houten vind ik mooi! Waar zijn er trouwens nog meer houten schalen, die niet glad zijn van binnen, te koop? Ik heb er nu een die net te groot is.... Maak er zelf 1 van een halve kokosnoot ofzo? Ik heb die af en toe al zien voorbij komen in draadjes op andere fora en die zien er steeds erg leuk uit. Het is een uniek stuk, want geen enkele kokosnoot is hetzelfde en het is nog goedkoop ook.
roland Posted December 15, 2015 Posted December 15, 2015 Maak er zelf 1 van een halve kokosnoot ofzo?Ik heb die af en toe al zien voorbij komen in draadjes op andere fora en die zien er steeds erg leuk uit. Het is een uniek stuk, want geen enkele kokosnoot is hetzelfde en het is nog goedkoop ook. Maar ik lust geen kokosnoot...
Frog Posted December 15, 2015 Posted December 15, 2015 Maak er zelf 1 van een halve kokosnoot ofzo?Ik heb die af en toe al zien voorbij komen in draadjes op andere fora en die zien er steeds erg leuk uit. Het is een uniek stuk, want geen enkele kokosnoot is hetzelfde en het is nog goedkoop ook. Maar ik lust geen kokosnoot... Dan geef je de kokosmelk en dergelijke aan de arme kindjes hé. Heb je gelijk een bijdrage gedaan aan de minderbedeelden voor kerstmis
Snuff Posted December 15, 2015 Author Posted December 15, 2015 Zie het voor me. De vrouw houd de kelk met scheerschuim omhoog terwijl zie liefdevol toekijkt hoe manlief zich scheert. Ah ik ben ook nog de slechtste niet, als ze zich goed van haar taak kwijt mag ze ook nog eens andere dingen vasthouden
KugelFanger Posted December 15, 2015 Posted December 15, 2015 Ik vindt hem er niet mooi uit zien . Maar ook een beetje onhandig, lijkt me een beetje top zwaar waardoor die snel op de vloer ligt... kun je weer een nieuwe kopen
efsk Posted December 15, 2015 Posted December 15, 2015 Aha maar daarvoor heb ik een vrouw, die kan dan gewoon een halfuurtje naast me staan om die kom vast te houden tijdens het scheren, zo simpel is dat nu.
Recommended Posts