cutthroat Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 - Candidius 15/16 - L'Occitane Plisson - TFS zagara gelsomino forte - Aluin - Pinaud Clubman aftershave lotion - TFS zagara gelsomino forte asb De Candidius om de week te beginnen. Een prima scheerbeurt met na drie gangen weer een babybilletjesglad resultaat. Een enkel prikje van de aluin, de Pinaud deed hier nog een schepje bovenop. Afgemaakt met de TFS asb.
Frog Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Lord L6 Polsilver super iridium Semogue 620 Omega crema da barba Floid blue
mhharsta Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Gillette Aristocrat Adjustable Rapira Platinum Lux 1x Stirling Kong DVH scheerzeep L 'Oreal Hydra Energy AS Hema ASB Sensitive De Aristocrat op stand 5 leverde een voor mij verrassend milde scheerbeurt op met het verse Rapira mesje. Goede combinatie voor de vroege morgen. Fijne week allemaal!
Rubenp72 Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 l'Occitane Plisson Proraso Groen Merkur 37c Derby Nivea asb In drie gangen lekker glad!
Rubinho Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Merkur 34C Gillette Silver Blue(4) Mitchell's Woolfat Semogue SOC Pitralon classic
Edsel Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Muhle R89 Wilkinson Gillette stainless (2) Vintage varken Omega Crema da Barba L'Oreal men expert ASL Nivea sensitive ASB
Tjebbe Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Arganolie, Stirling Kong, TOBS Jermyn Street, Above the Tie S2 op Windrose RVS greep, Rapira Platinum Lux (2), Tunney aluin, Kokosolie.
Harkos Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Omega_20102, Mühle_Sandelholz, Mulcuto SE (logé van Efsk), Mulcuto Lebenlang ""Donnerstag"" wedge 5e x, Harkos® Bay Rum, Harkos® ASB. Kwast en zeep: De Mühle_Sandelholz en de Omega_20102 deden het weer helemaal vanmorgen. Kwastje klopte weer vlot voldoende schuim. Enige gulheid bij het laden van de kwast geeft een bom schuim. Lekker. Mesje en krabber: De Mulcuto Lebenlang "Donnerstag" wedge voor de 5e x gebruikt. Mooi dat zo'n wedge zo lang scherp blijft. Ik ben geen wonder op het gebied van stroppen en slijpen, maar zo nu en dan even wat leer en dat snijkantje werkt weer. Over de combi valt niets anders te zeggen, dan goed. Ook geen wonder, want die wedge en de houder horen gewoon bij elkaar. Inmiddels 7 dagen niet gebruikt, maar meteen weer de juiste hoek te pakken. Erg belangrijk, die zo klein mogelijk te houden, maar dan gaat het bijzonder lekker. Nog even een paar dagen van genieten en dan moet hij weer naar huis. Resultaat BBS. Afgewerkt met mijn Bay Rum AS en ASB, doet het altijd goed na een Sandelhout schuimpje.
marco Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Whipped Dog 22mm silvertip Tabac scheerzeep Merkur 37c Gillette 7 o'clock sp Tabac aftershave Nivea sensitive asb Ik had de zeep even in een laagje water laten staan en vervolgens met nog een minuscuul laagje water op de zeep de droge kwast geladen. Dat zorgde voor een flinke berg schuim en de zekerheid dat er niet te veel water in de kwast zou achterblijven. Mesje gaat nog steeds lekker na een keer of 4. Scherp en soepel.
Guest Gusto Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Timor 1352 Polsilver - Super Iridium (3) Semogue SOC Varken De Vergulde Hand De Vergulde Hand ASB
Hanskoning Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Hij moet op dus daar is hij weer de Meissner Salty Sea en geen misverstand het is absoluut geen straf hoor om deze zeep vaak te gebruiken Eerst de pre-shave van American Crew opgedaan dit is een heerlijke substantie niet te vet en heerlijk ruikend en gaat ook nog eens ingroeiende haren tegen wat wil een mens nog meer. De Simpson maakte er weer een ware schuimparty van welke weer samen met de stoppels vakkundig verwijderd werden door de iKon 102 slant met een Kai mesje. De afwerking met Arlington waardoor de fles leger en leger raakt doet mevrouw Koning goed, hiermee bedoel ik dus het dalende vloeistofniveau dit omdat zij niet hetzelfde enthousiasme voor de geur kan opbrengen als ik Wens ik iedereen weer een prettige week toe.
Guest Gusto Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Hij moet op dus daar is hij weer de Meissner Salty Sea en geen misverstand het is absoluut geen straf hoor om deze zeep vaak te gebruiken Eerst de pre-shave van American Crew opgedaan dit is een heerlijke substantie niet te vet en heerlijk ruikend en gaat ook nog eens ingroeiende haren tegen wat wil een mens nog meer. De Simpson maakte er weer een ware schuimparty van welke weer samen met de stoppels vakkundig verwijderd werden door de iKon 102 slant met een Kai mesje. De afwerking met Arlington waardoor de fles leger en leger raakt doet mevrouw Koning goed, hiermee bedoel ik dus het dalende vloeistofniveau dit omdat zij niet hetzelfde enthousiasme voor de geur kan opbrengen als ik Wens ik iedereen weer een prettige week toe. Mazzelpik.
Hanskoning Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 In de wetenschap dat er hierna een volle pot Salty Sea scheercreme op haar ontmaagding staat te wachten vind ik deze kwalificatie meer dan terecht. Trouwens in bredere zin vind ik deze kwalificatie wel op mij van toepassing dus mijn hartelijke dank hiervoor Gusto
Guest Gusto Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Ik denk dat jij een vrouw hebt getroffen, die het begrijpt.
Guest Gusto Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Begrijp me goed, mijn meisje begrijpt het ook.
Hanskoning Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Als ik al de prachtige krabbers, zepen, kwasten enz. op dit forum voorbij zie komen geniet ik echt en mag dus verheugd constateren dat er heel veel begripvolle partners zijn
Snuff Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 of een aantal mannen die 's nachts stiekem opstaan om online scheerspullen aan te kopen, "schatje het was een koopje, echt niet veel geld hoor"
ArieMaiden Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Muhle Rythmo M BdF Exclusivo Edwin Jagger R89 Astra Stainless (3) Nivea Q10 ASB
Loei Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Fatip Grande van Earlybird Wilkinson Sword (1) Jan Zoethout custom syntheet The Body Shop Maca Root Cien ASB Brut Sport Style Niet de beste scheerbeurt, wel de gladste ooit na 2 gangen Edit: Lang verhaal in nieuw "Recensies" draadje geplaatst
efsk Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Whipped Dog 24mm syntheet Raso Zero Doppelfein standje 26° Voskhod (2) Tunney aluin De Doppelfein doet het ook in een scheve stand verrassend goed. Voor de helderheid: dat maakt het niet een heel goede krabber, wel veel beter dan ik had verwacht, wat door het hoge gewicht nog eens extra vreemd is: Schrägschnitts werken voor mij het beste als ze geen gewicht hebben. Wellicht had ik dat al gezegd. Groffe kant alles een keer met de vleug, fijne kant op de hals begonnen tegen, maar dat was niet fijn, grof ook niet dus de hals met fijn nogmaals mee, waarna de rechterkant van het gezicht fijn tegen de vleug, en de linkerkant per ongeluk met de groffe kant tegen. Links bloedpuntje bij de mondhoek. Minder glad dan zaterdag, en de aluin deed niets.
cutthroat Posted December 15, 2015 Author Posted December 15, 2015 - Areuka 15/16 - L'Occitane Plisson - TFS ginestra di taormina forte - Aluin - Floid vigoroso - The Shave Doctor moisturazor Vandaag weer de Areuka aan de beurt. In drie gangen weer babybilletjesglad. Wel een puistje in het proces onthoofd, maar daar wist de aluin wel raad mee. Deze gaf een paar prikjes (voornamelijk op het onthoofdde puistje), de Floid gaf iets meer prik. Afgemaakt met de moisturazor.
mhharsta Posted December 15, 2015 Posted December 15, 2015 Gillette Aristocrat Adjustable Rapira Platinum Lux 2x Stirling Kong DVH scheerzeep Cien XBolt AS Hema ASB Sensitive Ook vandaag met de Aristocrat op stand 5 en het Rapira mesje een zeer comfortabele scheerbeurt. Ik had even het idee dat er geen mesje in de krabber zat. Ik vind het een erg fijne combinatie. Totaal geen prik van de AS, maar wel spiegeltjeglad.
Rubenp72 Posted December 15, 2015 Posted December 15, 2015 L'Occitane Plisson L'Occitane Cade scheerzeep Merkur 37c Derby The Shave Doctor moisturazor In drie gangen weer netjes, Derby en The Shave Doctor moisturazor doen het wel heel goed bij mij....
Recommended Posts