Snuff Posted December 13, 2015 Posted December 13, 2015 Gewoon ter info, heb zelf geen interesse in deze krabber, te glad en onaantrekkelijk voor mij maar kan me voorstellen dat hij anderen zal aanspreken Hone 15 Krabber [bbvideo=560,315] [/bbvideo] [bbvideo=560,315] [/bbvideo]
efsk Posted December 13, 2015 Posted December 13, 2015 Een beetje een lompe Pils. Overgestyleerd naar mijn smaak.
Frog Posted December 13, 2015 Posted December 13, 2015 Lijkt op de kruising van een Feather en een Standard krabber. Die combinatie doet me ook niet veel.
talibeard Posted December 13, 2015 Posted December 13, 2015 Ik vind het ontwerp op zich helemaal niet onaardig en 5 punten extra omdat er voor messing gekozen is boven rvs. Daarmee ben je er wat mij betreft nog niet want daar hoort dan nog een laagje over. Nikkel of zo..... Maar 164 gram? Nog niet al kreeg ik hem voor niets.
Harkos Posted December 13, 2015 Posted December 13, 2015 Je mag er van vinden, wat je wilt. Doe ik ook. Gewoon een lelijk ding.
mhharsta Posted December 13, 2015 Posted December 13, 2015 Daar reserveer ik ook geen budget voor. Maar wel dank voor de presentatie Ron!
Snuff Posted December 14, 2015 Author Posted December 14, 2015 Ik vermoed dat de prijs ervoor zal zorgen dat het niet zo'n succes zal zijn, voor mij is het uiterlijk en gewicht ook een struikelblok. Maar ik ga wel op de forums volgen wat de mensen erover schrijven. Ook al zou het de hemel ingeprezen worden zal het sowieso toch niet zijn weg vinden naar dit huisje. Wat me weer aan iets anders laat denken: Op het UK forum bijvoorbeeld organiseren ze vaak een "Pass Around". Dat is een lijstje waarop je je naam kan plaatsen om een bepaald hardware scheerartikel te proberen, daaraan zijn natuurlijk voorwaarden verbonden in verband met mogelijke beschadiging of verlies zodat de goede ziel die het opstartte er geen kater aan overhoud. Dat is natuurlijk heel mooi op zich want je krijgt de kans om vaak heel duur spul uit te testen voor je er geld aan uitgeeft, in het slechtste geval ben je alleen verzendkosten naar de volgende op de lijst kwijt. Maar ik zat te bedenken dat hoogstwaarschijnlijk een hoop verkopers hier niet blij mee zijn. Als je die draadjes een beetje volgt dan zie je toch dat heel wat mensen die in eerste instantie plannen tot aanschaf hadden en plots de gelegenheid te baat nemen om deel te nemen aan een "probeer ronde" opeens het roer omgooien en afzien van verkoop. Niet dat ik alle info in die pass around draadjes ernstig neem want zo was er bijvoorbeeld bij de Wolfman krabber ronde iemand die vond dat het systeem om het mesje op zijn plaats te houden echt niks was, hij had zich namelijk gesneden bij het plaatsen of verwijderen daarvan. Nu zijn er weinig krabbers die een mesje beter op zijn plaats houden als deze dus dat houd geen steek. Zoals ze wel eens zeggen: Je kan iets nog zo foolproof maken je kan er donder op zeggen dat er een nog grotere idioot om de hoek loert. Maar wie een beetje filtert kan er toch een hoop van opsteken ook al staat ie niet zelf op het lijstje en uitmaken of het eventueel al dan niet in zijn straatje past.
Marcel Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Te lomp en te zwaar naar mijn smaak, nog afgezien van de prijs. Het veranderende uiterlijk nav gebruik is vast heel leuk in theorie maar als je de krabber wilt doorverkopen zou ik hier toch minder blij van worden. Daarom ben ik het helemaal eens met Talibeard: nikkel erover, of chroom of rhodium.
Hanskoning Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 In eerste oogopslag dacht ik hè dat is een Merkur Future vind hem door de eenvoudige uitstraling wel wat hebben echter het gewicht en materiaal keuze vind ik minder. Het idee om eerst scheergerei te kunnen uittesten alvorens tot aankoop over te gaan spreekt mij zeer aan. Vooral scheergerei uit het "duurdere" segment, hetgeen natuurlijk subjectief, is zou ik graag eerst uitproberen. De ATT S1 gekocht omdat ik minder gecharmeerd ben van OC terwijl hier op het forum de S2 nog net iets effectiever wordt beoordeeld en net zo comfortabel als de S1. Na uittesten had ik misschien ook wel voor de S2 gekozen wie weet?
Snuff Posted December 14, 2015 Author Posted December 14, 2015 Het verschil is miniem Hans, je mist niks.
roland Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Maar toch blijf je er een willen proberen...
Hanskoning Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Maar toch blijf je er een willen proberen... Zegt het boefje welke zojuist de S2 aan zijn verzameling heeft toegevoegd Maar ik heb van een mede forum lid een PB mogen ontvangen met het fantastische aanbod om een ATT S2 hoofd en een Apollo slant in januari naar me op te sturen om ze uit te proberen. Ja dan ben je zo blij als een kleine jongen in een snoepwinkel en verguld door het aanbod en het vertrouwen van de eigenaar
roland Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Maar toch blijf je er een willen proberen... Zegt het boefje welke zojuist de S2 aan zijn verzameling heeft toegevoegd Maar ik heb van een mede forum lid een PB mogen ontvangen met het fantastische aanbod om een ATT S2 hoofd en een Apollo slant in januari naar me op te sturen om ze uit te proberen. Ja dan ben je zo blij als een kleine jongen in een snoepwinkel en verguld door het aanbod en het vertrouwen van de eigenaar En dan duurt 't wachten zo lang tot 2016...
Hanskoning Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Nee hoor nog maar 16 dagen, 3 uur, 22 minuten en 43, 42, 41, 40, 39 seconden
efsk Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 17 dagen Hans. Het postkantoor is dicht op 1 januari.
Hanskoning Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Dus pas zaterdag 2 januari eventueel deponeren in de brievenbus. Ojee zit natuurlijk de vuurwerkbeveiliging erop dus dat gaat niet. Kan je natuurlijk pas maandag naar het postkantoor maar door de vrije dagen loopt de postverwerking een paar dagen achter, wordt de postbode natuurlijk ook nog eens ziek Maar dat kan mijn pret niet drukken mede forum leden de voorpret vergoed veel en de spanning langzaam opbouwen is mij wel toevertrouwd
efsk Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Dus pas zaterdag 2 januari eventueel deponeren in de brievenbus. Ojee zit natuurlijk de vuurwerkbeveiliging erop dus dat gaat niet. Kan je natuurlijk pas maandag naar het postkantoor maar door de vrije dagen loopt de postverwerking een paar dagen achter, wordt de postbode natuurlijk ook nog eens ziek Maar dat kan mijn pret niet drukken mede forum leden de voorpret vergoed veel en de spanning langzaam opbouwen is mij wel toevertrouwd Gelukkig mist in dit rijtje de mogelijkheid dat het kwijtraakt in de post ... Voor je het weet gaat een zeker forumlid het ergste vrezen!
Hanskoning Posted December 15, 2015 Posted December 15, 2015 Is er een forumlid die dit zou vrezen en daarom aangeeft dat de goederen beter in januari gepost kan worden omdat dan de kerstdrukte voorbij is Iemand die zo lang wil wachten met het uittesten van een Apollo slant en een S2 hoofd, wel laat me zeggen ik ben trots op dit lid met ijzeren zelfbeheersing die daarnaast uiterst gedisciplineerd en meedenkend moet zijn
KugelFanger Posted December 15, 2015 Posted December 15, 2015 Wat me weer aan iets anders laat denken: Op het UK forum bijvoorbeeld organiseren ze vaak een "Pass Around". Dat is een lijstje waarop je je naam kan plaatsen om een bepaald hardware scheerartikel te proberen, daaraan zijn natuurlijk voorwaarden verbonden in verband met mogelijke beschadiging of verlies zodat de goede ziel die het opstartte er geen kater aan overhoud. Ook dit (net als de raffle) vind ik een goed idee, moet je denk ik hier ook weer met trusted mensen gaan werken om te voorkomen dat de spullen kwijt raken. Maar ik zat te bedenken dat hoogstwaarschijnlijk een hoop verkopers hier niet blij mee zijn. Als je die draadjes een beetje volgt dan zie je toch dat heel wat mensen die in eerste instantie plannen tot aanschaf hadden en plots de gelegenheid te baat nemen om deel te nemen aan een "probeer ronde" opeens het roer omgooien en afzien van verkoop. Het kan natuurlijk ook de andere kant op werken, ik zie het voor me dat ik juist ook spullen ga proberen waar ik misschien nog geen hoge dag van heb. (gewoon om er over mee te kunnen praten) en dan juist wel overstag ga. maargoed ik wil altijd wel wat nieuws proberen
efsk Posted December 15, 2015 Posted December 15, 2015 Iemand die zo lang wil wachten met het uittesten van een Apollo slant en een S2 hoofd, wel laat me zeggen ik ben trots op dit lid met ijzeren zelfbeheersing die daarnaast uiterst gedisciplineerd en meedenkend moet zijn O. Ik dacht gewoon dat zo'n forumlid geen andere keuze had.
Recommended Posts