ram0n Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 Goedemiddag heren, Ik zal me dan ook maar even voorstellen Ik ben een 26-jarige IT consultant uit Berghem (oorspronkelijk Dordrecht) en sinds zo'n anderhalf jaar bezig met DE scheren. De hobby waar ik verreweg de meeste tijd in steek is films (zie bijvoorbeeld mijn site), maar alles rondom scheren begint toch ook wel aardig wat op te slokken... Ik heb een zeer gevoelige huid, wat in combinatie met zware baardgroei in het verleden voor veel frustraties heeft gezorgd. Voorheen was de Gilette Fusion het enige product waarmee ik me fatsoenlijk kon scheren zonder irritaties te veroorzaken, maar gelukkig heb ik inmiddels met veel experimenteren de voor mij perfecte combinatie gevonden binnen het DE scheren. Scheelt klauwen met geld, aangezien de messen van Gilette bij mij maximaal twee weken mee gingen. Ik heb van alle onderdelen wel meerdere items ondertussen, maar mijn favoriete setup is momenteel als volgt: Edwin Jagger DE89L, Mühle dassenhaarkwast, Proraso groen (crème), Astra mesjes en Proraso preshave als aftershave. Mijn huid blijft te gevoelig om me zo elke dag helemaal te scheren, waardoor ik het om de dag in de avond doe en daar dan ook goed de tijd voor neem. Succes in ieder geval met dit forum, leuk initiatief! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 Hoi Ramon, Leuke site! Handig om iets na te kijken. Succes met scheren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Hoi Ramon, Je site ziet er heel goed uit! Veel plezier op dit nieuwe forum! Grt Frans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts