Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Is een beetje uit een flauwe bui ontstaan ... maar toch ...

Ik ben Jan Zoethout - 69 jaren jong - welke 60-plusser durft zich ook bekend te maken ?

Kunnen we misschien een klupke oprichten ? :lol:

Wegens groot succes hier het lijstje: :P

Jan Zoethout - dat ben ik, nestor van de club tot nu toe ... maar nu niet meer ... :lol:

Gusto - bijna 60-plusser, aspirant lid

Snuff - qua leeftijd nog geen 60-plusser, maar fysiek 80-plusser , virtueel lid

antonius - wordt over 2 maanden 59 - aspirant lid

Shaving Silly - naar mijn weten de enige vrouw op dit forum - is nog geen 60, voelt zich wel zo - erelid

Harkos - 68, stoot me net niet van de troon als nestor - het leven begint bij 60+ ...

Tony - over 2 maanden 70 - neemt daarmee de rol van nestor op zich ...

PI56 - is kortelings 60 geworden (hoe kan dat anders met zo'n schuilnaam :D ) - nu volwaardig lid ... :lol:

Big Jean - 61 en een half - geen twijfel mogelijk ...

Edited by Guest
Posted

Jammer, ik ben nog geen 60+. ;)

Posted

Ik ben ook nog niet tot het wijsheids niveau gekomen van de 60+ (57). Maar gezien de dokters me altijd laten verstaan dat ik het lichaam heb van een 80 jarige ..... :lol:

Posted
Ik ben ook nog niet tot het wijsheids niveau gekomen van de 60+ (57). Maar gezien de dokters me altijd laten verstaan dat ik het lichaam heb van een 80 jarige ..... :lol:

Nou vooruit .. we benoemen je tot virtueel 60-plusser, Ron ... 8-)

Je komt op de lijst ...

Posted

Heerlijk volgens mijn kinderen ben ik een ouwe l*l blijkt dat ik wegens mijn jeugdigheid niet toegelaten kan worden tot deze besloten ouwe ballen club, Jan je maakt me intens gelukkig :lol:

Posted
Voor een 50+ kluppie ben ik nog te porren maar met van die ouwe bokken doe ik echt nog niet mee hoor! :mrgreen:

Start een 50+ kluppie, Harrie - zijn wij automatisch ook lid .. :lol:

Posted

Er is reeds een wachtlijst dus je toevoegen zal wel lukken.

Valt nog mee dat deze club nog geen ballotage commissie aangesteld heeft het loopt storm om lid te worden :lol:

Posted
25 :( ik tel niet mee ik meld me aan over 35 jaar (kan ik me aanmelden??)

Ik vrees dat over 35 jaar iemand anders het stokje overgenomen heeft, Teun .... :lol:

Graag aanmelden in 2050 ...

Posted (edited)

Daardoor is Tony nestor van de club geworden.

Hebben we tot nu toe 3 "echte" 60-plussers en 4 aspirant/virtuele/ere- leden.

De rest van het forum is kennelijk nog niet droog achter de oren .... :P

Edited by Guest
Posted

Je mag mij als aspirant-lid noteren voor het komende jaar. Daarna stroom ik door naar een volwaardig lidmaatschap :)