Lampuhkap Posted December 8, 2015 Posted December 8, 2015 Jullie zullen vast wel gemerkt hebben dat ik momenteel ontzettend slecht bereikbaar ben. Ik zal even uitleggen waarom dat is. Jullie wisten al dat ik op vakantie zou gaan, beetje stressvol, maar goed te doen. Keek daar ERG naar uit. 6 dagen VOOR ik wegging kreeg ik te horen dat mijn vader naar de spoedeisende hulp werd gebracht omdat ie zich niet goed voelde. Bleek dat zijn aorta in zijn been op knappen stond en dat vrijwel direct geopereerd moest worden. Dat vrijwel direct werd 3 dagen later in het Erasmus in Rotterdam. De operatie an sich was goed verlopen het herstel leek ook redelijk netjes te gaan, tot de dag dat we weg gingen. Pa had een longontsteking/infectie/joost weet wat anders opgelopen en zijn conditie was zwaar achteruit gegaan, zo zwaar dat ie van de high care naar de intensive care gegaan is en daar tot de dag van vandaag niet meer vanaf gekomen is. De longinfectie belemmert zijn herstel behoorlijk. Ze weten niet precies wat het is of waar het vandaan komt maar het is erg hardnekkig en reageert niet vlot op reguliere antibiotica. Veel vocht in de longen wat vast gehouden word en wat er ook maar moeilijk uit komt enzo....tis een fucking nightmare op het moment. Het gaat af en aan stukje bij beetje wel beter, maar het zijn echte babystapjes en de kans dat we hier nog maanden mee bezig zullen zijn (tripjes naar het ziekenhuis) is best behoorlijk aanwezig. Slopend is het vooral. Slaap er slecht van, voel me belabberd en het is enorm stressvol. En daar ben ik allemaal al zo'n held in (NOT)...... Ik hoop dat jullie wle een beetje snappen dat het welzijn van mijn vader op t moment voorrang heeft op ALLES. Alles zal ik netjes inhalen waar ik nu mee achterloop, maar ik kan het er op dit moment gewoon even niet meer bij hebben. Bedankt voor het begrip Met vriendelijke groet, Bram (Lampuhkap, Admin)
efsk Posted December 8, 2015 Posted December 8, 2015 Bram vent, doe rustig aan (zover dat gaat in deze situatie) en veel sterkte.
Hanskoning Posted December 8, 2015 Posted December 8, 2015 Beste Bram natuurlijk alle begrip het welzijn van je vader heeft alle voorrang. Ik wens je vader een voorspoedig herstel en de familieleden heel veel sterkte in deze moeilijke periode.
Noud Posted December 8, 2015 Posted December 8, 2015 Jeetje wat naar! Alle beterschap en ik denk dat hier niemand is die geen begrip kan opbrengen voor jouw situatie.
Loei Posted December 8, 2015 Posted December 8, 2015 Erg vervelend om te lezen dit. Veel beterschap aan je vader gewenst, en veel sterkte aan jou en de rest van je familie.
ceekee Posted December 8, 2015 Posted December 8, 2015 Sterkte en natuurlijk een snel herstel van je vader.
Kamp Posted December 8, 2015 Posted December 8, 2015 Bram heel veel sterkte voor jouw en je familieleden, en hopelijk een snel herstel van je vader!
Snuff Posted December 8, 2015 Posted December 8, 2015 Sterkte en moge je vader toch nog zijn gezondheid terugvinden.
espresso Posted December 8, 2015 Posted December 8, 2015 Sterkte. Vergeet niet om toch je ontspanning te zoeken bij het scheren.
DannyVG Posted December 8, 2015 Posted December 8, 2015 Veel sterkte Bram en laat je pa maar snel hersteld zijn
Harkos Posted December 8, 2015 Posted December 8, 2015 In deze situatie is een kwast en zeepje volledig irrelevant. Niets erger, dan je naasten zien lijden! Heel veel sterkte gewenst.
Nienke Posted December 8, 2015 Posted December 8, 2015 Heel vervelend om dit te lezen. Veel sterkte voor jouw en je familie en natuurlijk een voorspoedig herstel voor je vader toe gewenst!
KugelFanger Posted December 8, 2015 Posted December 8, 2015 Gezondheid staat altijd voorop, in deze situatie de jouwe net zo goed. veel sterkte voor jou en je familie.
Johan Posted December 8, 2015 Posted December 8, 2015 Heel veel sterkte! Ik weet uit ervaring dat al het andere op zo'n moment een stuk minder belangrijk is. Beterschap voor je vader!
Mesmer Posted December 8, 2015 Posted December 8, 2015 Heel veel sterkte voor jou, je vader en familie gewenst!
PI56 Posted December 8, 2015 Posted December 8, 2015 Alle begrip. Beterschap toegewenst aan je vader en sterkte voor jou en je familie.
Recommended Posts