Jump to content

Samenstelling Baume.Be

Harkos

Recommended Posts

Met enige verwondering heb ik dit zeepje uitgezocht.

P_baume-be-shaving-soap.jpg.fbfa9a6573fa4168a111370ef9047336.jpg

Deze zeep verrast me wel erg. Zit volgens de specificatielijst niets in uit de reeks van 26 mogelijk allergie verwekkende stoffen en de rest komt er ook niet slecht van af. Dus heb je een gevoelig velletje, kopen dat Belgische spul! Zit zo te zien niets in, dat net zo slecht is als de rest.

[hidden]Baume.Be[/hidden]

Ik ben benieuwd hoe een zeep als Martin de Candre zou scoren. De ingrediëntenlijst van die zeep is echt extreem kort in vergelijking met veel andere zepen.

Dat is klassiek gefabriceerde zeep. Daar heb je niet veel chemicaliën voor nodig. Dat zeggen ze ook op hun site. Zal eens opzoeken wat er in zit en dan maak ik wel zo'n overzichtje. Of heb jij een overzicht met wat ze zeggen dat er in zit?

Mag je me dat wel even pb'en.

Lijkt er op, dat juist die erg samengestelde crèmes en zepen van niet al te dure olie en chemicaliën juist vol zitten met van alles, terwijl door een paar goede grondstoffen te nemen, die dan iets duurder zijn en ouderwets worden verwerkt, je gewoon een goed product krijgt, die dan iets duurder lijkt. Minder is soms meer!