Jump to content

Recommended Posts

Posted

zo gekocht

11425825_10204213346560741_473059061046502227_o.jpg

1912372_10204296700084527_6392213906523448565_o.jpg

afgewerkt

11698804_10204420461378482_2400554883842248386_o.jpg

11728804_10204420466578612_5096805095792261460_o.jpg

Heel blij met de scale, minder met het blade.

Ik gebruik een dremel ook voor deze 2de herstelling, wat niet echt optimaal is omdat het durft uit te schieten met beschadiging als gevolg :(

tips zijn dus meer dan welkom

Slijpen lukt wel maar een meester ben ik zeker niet.

Posted

Foto's na restauratie is het blad moeilijk tebeoordelen vanwege onduidelijk. Wat hetslijpen aangaat oefening baart kunst, komt wel goed. Welkom trouwens.

Posted
Ik zie de foto's helemaal niet, want facebook.

Hoe kan ik dat oplossen dat zoiets niet meer voorkomt?

Grtz

en Dankje aan iedereen voor het welkoms gevoel.

Posted

geen facebook gebruiken :-)

of gewoon voor lief nemen dat sommige mensen, die hun ziel en zaligheid niet aan zuckerberg verkopen, dingen niet zien.

Posted
geen facebook gebruiken :-)

of gewoon voor lief nemen dat sommige mensen, die hun ziel en zaligheid niet aan zuckerberg verkopen, dingen niet zien.

Ok maar van waar kopier je de url link dan?

Posted

Ik ben net als efsk een tegenstander van facebook (alleen het typen van deze naam doet al pijn), maar ik zie de plaatjes wel.

Posted

Ja, die rommel gebruik je niet, als weldenkend mens. ;)

Posted
Ik ben net als efsk een tegenstander van facebook (alleen het typen van deze naam doet al pijn), maar ik zie de plaatjes wel.

Mijn tegenstand uit zich in het blokkeren van diverse facebook-gerelateerde domeinen: mijn adblocker staat niet toe dat er iets facebookigs geladen wordt. Dit strekt zich uit tot whatsapp en instagram.

Posted

Ik hou ook niet van die facebook - whatsapp en instagram toestanden maar krijg vaak emails van kennissen op de forums van waarom ben je niet actief op de scheergroepen aldaar? Meer en meer mensen schijnen de overstap naar deze media te maken :-(

Posted

We behoren tot de minderheid die de stap nog niet gezet heeft. Het erge is, dankzij iedereen die dat wel deed, en dankzij het feit dat vrijwel alles wat zich online presenteert een like-knop heeft, weet facebook wel precies wat we allemaal uitvoeren. Zoals een ex-collega het omschreef: iedereen heeft een facebook-account, alleen hebben sommigen de inloggegevens nog niet. Vandaar mijn extreme blokkade: ook de like-knoppen krijg ik niet. Ik vind namelijk niet dat een medium waar ik geen gebruik van maak ook maar iets te maken heeft met wat ik buiten dat medium om doe.

Gelukkig zijn de eerste rechtzaken over onze privacy een feit, en begint "europa" zich langzaamaan te realiseren dat sommige waarden en verworvenheden best behouden mogen blijven. Waarna deze zelfde waarden en verworvenheden vervolgens direct bij het afval gezet worden want terrorisme, maar dat is een discussie die hier niet thuishoort.

Posted

Ik heb mijn inloggegevens voor dat gezichtenboek ook niet. En als het aan mij ligt blijft dat ook zo.

Posted

Het lijkt erop dat vooral IT'ers geen Facebook hebben. Dit geld ook voor mij. Zou dit toch iets te betekenen hebben?