Dobby Posted December 6, 2015 Posted December 6, 2015 zo gekocht afgewerkt Heel blij met de scale, minder met het blade. Ik gebruik een dremel ook voor deze 2de herstelling, wat niet echt optimaal is omdat het durft uit te schieten met beschadiging als gevolg tips zijn dus meer dan welkom Slijpen lukt wel maar een meester ben ik zeker niet.
Snuff Posted December 6, 2015 Posted December 6, 2015 Foto's na restauratie is het blad moeilijk tebeoordelen vanwege onduidelijk. Wat hetslijpen aangaat oefening baart kunst, komt wel goed. Welkom trouwens.
Dobby Posted December 10, 2015 Author Posted December 10, 2015 Ik zie de foto's helemaal niet, want facebook. Hoe kan ik dat oplossen dat zoiets niet meer voorkomt? Grtz en Dankje aan iedereen voor het welkoms gevoel.
efsk Posted December 11, 2015 Posted December 11, 2015 geen facebook gebruiken of gewoon voor lief nemen dat sommige mensen, die hun ziel en zaligheid niet aan zuckerberg verkopen, dingen niet zien.
Dobby Posted December 11, 2015 Author Posted December 11, 2015 geen facebook gebruiken of gewoon voor lief nemen dat sommige mensen, die hun ziel en zaligheid niet aan zuckerberg verkopen, dingen niet zien. Ok maar van waar kopier je de url link dan?
espresso Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Ik ben net als efsk een tegenstander van facebook (alleen het typen van deze naam doet al pijn), maar ik zie de plaatjes wel.
Guest Gusto Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Ja, die rommel gebruik je niet, als weldenkend mens.
efsk Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Ik ben net als efsk een tegenstander van facebook (alleen het typen van deze naam doet al pijn), maar ik zie de plaatjes wel. Mijn tegenstand uit zich in het blokkeren van diverse facebook-gerelateerde domeinen: mijn adblocker staat niet toe dat er iets facebookigs geladen wordt. Dit strekt zich uit tot whatsapp en instagram.
Snuff Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Ik hou ook niet van die facebook - whatsapp en instagram toestanden maar krijg vaak emails van kennissen op de forums van waarom ben je niet actief op de scheergroepen aldaar? Meer en meer mensen schijnen de overstap naar deze media te maken
efsk Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 We behoren tot de minderheid die de stap nog niet gezet heeft. Het erge is, dankzij iedereen die dat wel deed, en dankzij het feit dat vrijwel alles wat zich online presenteert een like-knop heeft, weet facebook wel precies wat we allemaal uitvoeren. Zoals een ex-collega het omschreef: iedereen heeft een facebook-account, alleen hebben sommigen de inloggegevens nog niet. Vandaar mijn extreme blokkade: ook de like-knoppen krijg ik niet. Ik vind namelijk niet dat een medium waar ik geen gebruik van maak ook maar iets te maken heeft met wat ik buiten dat medium om doe. Gelukkig zijn de eerste rechtzaken over onze privacy een feit, en begint "europa" zich langzaamaan te realiseren dat sommige waarden en verworvenheden best behouden mogen blijven. Waarna deze zelfde waarden en verworvenheden vervolgens direct bij het afval gezet worden want terrorisme, maar dat is een discussie die hier niet thuishoort.
PI56 Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Ik heb mijn inloggegevens voor dat gezichtenboek ook niet. En als het aan mij ligt blijft dat ook zo.
pern Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Het lijkt erop dat vooral IT'ers geen Facebook hebben. Dit geld ook voor mij. Zou dit toch iets te betekenen hebben?
Recommended Posts