Jump to content

Recommended Posts

Posted

Voor diegenen die eventueel in een goedkope scheerkop geïnteresseerd mochten zijn, Maggard heeft nu de V3 kop voor $6,95 (vergelijkbaar met de scheerbeurt die een R89 kop oplevert)

Maggard-Razors-v3-Closed-Comb-DE-Safety-Razor-Head-Only-1-350x350.jpg

En de meer agressieve kop V3A voor $7,95 (vergelijkbaar met de scheerbeurt die een gillette adjustable op maximum stand oplevert)

Maggard-Razors-v3A-Aggressive-Closed-Comb-DE-Safety-Razor-Head-Only-1-350x350.jpg

Geen connecties met de verkoper, gewoon ter info.

Posted

Daar kan ik me wel in vinden Wim. Leuk dat er betaalbare alternatieven worden aangeboden en mijn sympathie ligt duidelijk meer hier dan in de rvs-hype(?) maar om dit naar Nederland te halen als particulier maakt het toch stiekem behoorlijk prijzig.

Posted

Hoe zit het met de agressieve kop, is dat aan te raden voor iemand die een agressieve kop wil proberen?

Dat zou ik namelijk wel eens willen :)

Posted

Me dunkt dat als je een agressieve kop wilt proberen een agressieve kop wel een aanrader is ja.

Posted
Me dunkt dat als je een agressieve kop wilt proberen een agressieve kop wel een aanrader is ja.

Richard is al goed wakker hoor. :-D:P

Posted

Ben meer een beetje benieuwd of er hier mensen zijn die ervaring hebben met deze scheerkop.

Maar gezien dat deze in december geïntroduceerd is zal dat wel niet :D

Posted

Lijkt mij gewoon die kop, die je ook bij een Windrose handvatje via E Bay krijgt.

Zo een heb ik en vind ik net een L6. Absoluut niet agressief.

Posted

Ik heb zelf een SV14 handle, en dat is exact dezelfde als de Windrose die je noemt Harkos.

De kop daarvan is inderdaad totaal niet agressief, wat mij betreft wel erg oncomfortabel, een slechte imitatie van de L6.

Zou de kop die Magard Razors aanbiedt dan ook van die slechte kwaliteit zijn en dus niet aggresief?

Ik zal eens een zoektocht starten naar reviews, als deze er dan zijn..

Hier een review van de agressieve kop:

Got one of these the other day from Brad. Put it on a MR1 handle and the shave was AWESOME! Agressive, yes, but not too bad. Super smooth face when I was done. It now has a home at her place for emergency shaves. Thanks Brad!

De man legt hem bij zijn vriendin neer voor noodgevallen en wordt dus niet in zijn rotatie opgenomen, ondanks zijn positieve ervaring.

Posted

Hmm.. Ik zou graag een agressieve kop proberen, door de prijs lijkt deze interessant maar waarschijnlijk spreekt dit ook boekdelen over de kwaliteit..

Iemand hier op het forum heeft er een mooi onderschrift over :P

Posted

Exact!

Ik denk dat ik naar die wijze spreuk ga luisteren in het geval van de agressieve scheerkop ;)