pern Posted December 5, 2015 Share Posted December 5, 2015 Ik ga over een week een aantal dagen naar London. Nu heb ik al gelezen dat ik geen cremes mee terug kan nemen dus zullen het zepen moeten worden. Nu ben ik al van plan om Dr Harris langs te gaan en daar iets van mee te nemen. Maar ik ben benieuwd wat jullie me nog meer kunnen aanraden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted December 5, 2015 Share Posted December 5, 2015 D.R.Harris (zitten ze alweer op de oude locatie?) moet je zeker doen. Vlakbij zit ook Taylor of Old Bond Street en ook die zou ik niet overslaan. Voor zeep zou ik niet speciaal naar Geo F. Trumper gaan, want de kwaliteit laat wat te wensen over, maar ze hebben wel een heleboel kwasten. Verder is er een lijstje adressen te vinden op B&B per land en stad; hier! en dan doorklikken naar London. Ook bij Boots kun je eens hun eigen scheerzeep halen, niet duur en ongetwijfeld niet het beste wat er bestaat maar voor die paar centen gewoon uitproberen. Als je aan een bowl (niet de stick nemen!!) Erasmic kunt komen zou ik die ook meepakken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roland Posted December 5, 2015 Share Posted December 5, 2015 Maar ik ben benieuwd wat jullie me nog meer kunnen aanraden? 'N Futur in ieder geval niet meer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozomafiozo Posted December 5, 2015 Share Posted December 5, 2015 Beetje offtopic: Ze schijnen daar in Engeland zeer goede schoenen te maken. Misschien hebben ze rond dit tijdstip wel kortingsacties lopen. Ik zou in ieder geval gaan kijken als je mooie schoenen nodig hebt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gusto Posted December 5, 2015 Share Posted December 5, 2015 Beetje offtopic:Ze schijnen daar in Engeland zeer goede schoenen te maken. Misschien hebben ze rond dit tijdstip wel kortingsacties lopen. Ik zou in ieder geval gaan kijken als je mooie schoenen nodig hebt. "Psssssssst, dit is een scheerforum. ;)" Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozomafiozo Posted December 5, 2015 Share Posted December 5, 2015 Beetje offtopic:Ze schijnen daar in Engeland zeer goede schoenen te maken. Misschien hebben ze rond dit tijdstip wel kortingsacties lopen. Ik zou in ieder geval gaan kijken als je mooie schoenen nodig hebt. "Psssssssst, dit is een scheerforum. ;)" Moet binnenkort nieuwe schoenen kopen. Zit met mijn hoofd in de schoenenwereld vandaar Maar je hebt helemaal gelijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted December 6, 2015 Share Posted December 6, 2015 "Psssssssst, dit is een scheerforum. " Nou en? Kopen alleen mensen met een baard goede schoenen? Wat ik regelmatig deed toen ik in de UK werkte, is vooraf bestellen bij b.v. Connaught, en dan naar mijn hotel laten sturen. Maar dat is natuurlijk minder leuk dan bij GFT of TOBS (of een traditionele drogist) rondsnuffelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pern Posted December 7, 2015 Author Share Posted December 7, 2015 Harry, bedankt voor de info en de link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loei Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 D.R.Harris (zitten ze alweer op de oude locatie?) moet je zeker doen. Vlakbij zit ook Taylor of Old Bond Street en ook die zou ik niet overslaan. Voor zeep zou ik niet speciaal naar Geo F. Trumper gaan, want de kwaliteit laat wat te wensen over, maar ze hebben wel een heleboel kwasten. Verder is er een lijstje adressen te vinden op B&B per land en stad; hier! en dan doorklikken naar London. Is een dergelijke lijst niet mooi voor dit forum? En dan uiteraard geen Kruidvat of Douglas op de lijst Echte winkels zoals BdF etc. Ik denk dat een dergelijke lijst erg waardevol zou zijn hier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts