Snuff Posted December 5, 2015 Posted December 5, 2015 Iemand in de UK is momenteel bezig met een ontwerp om krabbertjes, SE's en ook de Mongoose koppen te beschermen tijdens vervoer. Vooral injectors zijn gevoelig omdat de mesjes erin blijven zitten en makkelijk beschadigen. Hij is zijn ontwerp nog aan het verbeteren maar wellicht brengt het handige Harry's hier wel op een idee om voor hunzelf iets dergelijks te maken. Dacht het daarom met jullie te delen: Voor wie het hele draadje wil volgen moet je op het Shavenook forum zijn.
Johan Posted December 6, 2015 Posted December 6, 2015 Die zijn ook handig voor de Gillette G2 en Contour ... daarvan beschadigen de mesjes ook snel.
Snuff Posted December 6, 2015 Author Posted December 6, 2015 Zou inderdaad ook kunnen, weinig reizigers hier blijkbaar, zal de crisis zijn
efsk Posted December 6, 2015 Posted December 6, 2015 Ik heb scheerzakjes van mevrouw Snuff. Die voldoen uitstekend, zowel voor messen als voor DE's. Er passen ook meer in, ook een voordeel.
Harkos Posted December 6, 2015 Posted December 6, 2015 Zou inderdaad ook kunnen, weinig reizigers hier blijkbaar, zal de crisis zijn Mooi bedacht. Ik wikkel het spul gewoon in een microvezeldoekje en gaat het zo mee in de toilettas of bakje in de caravan. Nooit problemen en meteen een poetsdoekje om het gereedschap mee schoon te houden.
Snuff Posted December 6, 2015 Author Posted December 6, 2015 Ik heb scheerzakjes van mevrouw Snuff. Die voldoen uitstekend, zowel voor messen als voor DE's. Er passen ook meer in, ook een voordeel. Ook toevallig dat je dat vermeld, mijn vrouw wil een hoop opruimen en vandaar dat ze alle scheerzakjes de deur wil uit laten gaan aan de verminderde prijs van 10 euro per stuk (+ verzendkosten), zal wel een draadje in de markt maken, heb ook nog wat ander spul die weg mag.
Paljas Posted December 10, 2015 Posted December 10, 2015 ik heb een minder sjieke oplossing: klein doekje om de kop, elastiekje erom. Werkt prima!
Mesmer Posted December 10, 2015 Posted December 10, 2015 Bij mij gaat op vakantie de Progress mee die een mooi eigen doosje heeft of de Fatip Piccolo die uit elkaar geschroeft perfect in een Smint doosje past. Voor de enkele keer dat ik een open mes mee neem dan ben ik ook de trotse bezitter van een scheezakje (twee zelfs) gemaakt door mevrouw Snuff. Ideaal
Recommended Posts