ArieMaiden Posted December 4, 2015 Posted December 4, 2015 Hallo allemaal. Mijn naam is Arie. Bij toeval ontdekte ik de wereld van het klassiek scheren op een forum bij Tweakers.net en precies een jaar geleden ben ik voorzichtig begonnen met de overstap van Gillette Fusion en schuim uit een spuitbus, naar de krabber met 'echte zeep'. Puur uit nieuwsgierigheid heb ik toen een Rimei krabber en een onbekende (en achteraf waardeloze) kwast besteld op ebay. Enkele maanden geleden ontdekte ik dit forum, werd steeds enthousiaster en wilde meer. Nu, een jaar na de overstap, staan er 8 scheerzepen, 6 ASB's, enkele aftershaves, 4 krabbers, 15 verschillende soorten scheermesjes (ben er nog niet uit welke combi's ik het beste vind) en 4 kwasten in de kast. Je kunt het eigenlijk wel een nieuwe hobby noemen en gelukkig heeft vrouwlief er geen moeite mee... 'Vroeger moest ik scheren en nu mag ik weer scheren ! ' Ik heb veel van dit forum geleerd en vind het nu dus wel eens tijd om mijzelf voor te stellen.
talibeard Posted December 4, 2015 Posted December 4, 2015 Welkom Arie en veel plezier hier! Tja, eenmaal over de streep is er geen weg meer terug!
mhharsta Posted December 4, 2015 Posted December 4, 2015 Welkom Arie, veel schrijf en leesplezier gewenst!
Snuff Posted December 5, 2015 Posted December 5, 2015 Welkom op het forum, neem gerust deel aan de discussies, ieders inbreng is welkom!
MisterT Posted December 5, 2015 Posted December 5, 2015 Welkom Arie, veel lees schrijf en scheerplezier. T.
Recommended Posts