Jump to content

Even voorstellen

jozomafiozo

Recommended Posts

Hey,

Na lang overwegen of ik de moeite zou nemen om mezelf aan te melden uiteindelijk de knoop doorgehakt. Ben eind 20 en woon in Delft. De nerd stad bij uitstek ;) Scheer mijzelf al inmiddels zo'n 2 jaar met een safety razor. Ben daarmee begonnen omdat ik maar niet de juiste combinatie voor mijn huid en baardtype kon vinden bij de 'kruidvat'.

Mijn gereedschap bestaat uit:

Gillette Tech Ball End

Merkur 34C HD

Omega scheerkwast

Ik gebruik Tabac scheerzeep & aftershave. De mesjes die ik het meest gebruik zijn die van Shark en Perma-Sharp. Na een tijdje met de Merkur te hebben geschoren ben ik toe aan een nieuwe krabber. Ik zit te twijfelen of ik voor sinterklaar mijzelf een Gillette Slim Adjustable of een Merkur Progress/Futur cadeau ga geven. In de toekomst wil ik ook nog de Merkur 37 of 39 slant bar gaan uitproberen. Daarnaast lijkt me de Merkur bakkelite ook wel een bruut ding. Genoeg dingen om even vooruit te kunnen zou ik zeggen :lol:

Welkom en veel lees plezier hier toegewenst!

Als je 'n Futur wil aanschaffen moet je het maar ff laten weten, ik ben van plan de mijne te verkopen...

Prima, ik onthoud het voor wanneer het zover is.

Welkom! Welke Omega heb je nu?

Niet zo'n bijzondere of wat. Een van de goedkopere modellen. Besteed nu nog mijn geld om de juiste variant van krabber, mesje en zeep te vinden. Het is in ieder geval beter dan mijn vergulde hand kwast die elke keer uit elkaar viel.

Deze is het: http://www.omegabrush.com/english/dabarba/oggetto.php?id=200