Harkos Posted December 3, 2015 Posted December 3, 2015 Voor de volgende scheerbeurt heb ik het potje Meissner Tremonia Indian Flavour uit de kast gehaald. Dat wordt dus weer een feestje morgen of niet, want wat smeer ik nu weer op mijn gezicht. Welnu volgens de fabrikant het volgende: Shaving Soap INDIAN FLAVOUR A touch of India, captured in this shaving soap. Pure essentail oils of coriander seeds, lemongrass and mint are combined with ground annatto seeds. Also available as pre-shave soap. Ingredients Stearic Acid, Cocos nucifera oil*, Aqua, Potassium Hydroxide, Orbignya Oleifera oil*, Sodium Hydroxide, Macadamia terifolia oil, Glycerin*, Cymbopogon fexuosus oil, Citric Acid, Coriandrum sativum oil, Talc, Citral, Simmondsia chinensis oil*, Maris sal, Linalool, Mentha Piperita oil, Yellow clay, Red clay, Bixa Orellana, Limonene, Eugenol, Geraniol, Citronellol. *) Organic quality Ik dus maar weer op zoek naar wat er nu eigenlijk inzit en ja het wordt een verantwoord feestje: [hidden]Indian Flavour[/hidden]
Hanskoning Posted December 3, 2015 Posted December 3, 2015 Harkos ik krijg het niet geopend met de Ipad of ik moet een dropbox? App openen. Is er een andere manier waarop je deze info kan aanbieden?
Guest Gusto Posted December 3, 2015 Posted December 3, 2015 Voor de volgende scheerbeurt heb ik het potje Meissner Tremonia Indian Flavour uit de kast gehaald. Indian Flavour[/hidden] Dat je dit, op je gezicht durft te smeren.
Harkos Posted December 3, 2015 Author Posted December 3, 2015 (edited) Harkos ik krijg het niet geopend met de Ipad of ik moet een dropbox? App openen. Is er een andere manier waarop je deze info kan aanbieden? Hans, op mijn tablet kan ik het gewoon downloaden en openen zonder het in dropbox op te slaan, met een app, die xls bestanden lust. Gewoon via mijn browser. In principe werk ik op mijn laptop. Omdat er veel werk in zit, om dit per zeep uit te zoeken en dat soms wat "leen"werk vergt, wil ik het eigenlijk alleen voor forumleden beschikbaar stellen. Tevens werkt het voor mij het makkelijkst alles in een grote spreadsheet te verwerken, waardoor ik de hoofdingrediënten niet elke keer hoef over te nemen. Hier haal ik dus per zeep dan een overzicht uit. Voor mij werkt dat het makkelijkst. Als er iemand is, die mij kan vertellen, hoe ik het voor jullie op een andere manier makkelijker kan doen, houd ik me aanbevolen. Kan het zijn dat dit een appel probleem is? Ik gebruik appels alleen om te eten en in de appelmoes en dan te eten. Verder ben ik er wars van met name om dit soort zaken. Edited December 3, 2015 by Guest
Snuff Posted December 3, 2015 Posted December 3, 2015 Is niet echt een appelmoes probleem gezien op mijn iMac het gewoon kan aangeklikt worden en zichtbaar is. Bij mijn iPad dien ik een app te downloaden om het te kunnen bekijken.
Barbiere di Figaro Posted December 3, 2015 Posted December 3, 2015 Mooi overzicht Harrie! Veel werk, maar op den duur wordt het minder natuurlijk.
Harkos Posted December 3, 2015 Author Posted December 3, 2015 Als ze er niet allemaal iets totaal anders in stoppen, klopt je aanname Eric, maar zit met 3 zepen al over de 50 stoffen. Het is interessant te zien, wat er allemaal op internet gezwamd wordt. De waarheids vinding wordt daardoor niet simpeler. Wel erg verhelderend.
Recommended Posts